Followers

Thursday, 9 May 2013

Nik Aziz ~ Antara Ulama Atau Bangsat ??


MMI yakin ada pihak yang kurang senang dengan tajuk yang MMI letakkan diatas malah mungkin ada yang sampai ke tahap marah-marah.Maaflah kepada yang terasa tu , sememangnya MMI kena letak macam tu sebab apa yang ampa lihat dan dengar kat atas sana tu bukannya dari seorang ulama tetapi dari seorang pemimpin politik yang rakus untuk berkuasa dan penuh dengan dendam kesumat kerana politik.

Bangsat !! mungkin sesuai kerana apa yang dilontarkan oleh Nik Ajiz tu jelas bercanggah dengan ciri-ciri seorang ulama.

Dia nak ludah mana-mana pihak yang mahukan perpaduan diantara UMNO dan PAS ??

Sikap ulama ka ni ? Bukan sahaja kurang ajar dan biadap tetapi lebih dasyat lagi menolak perpaduan.Selain dari itu beliau juga menyebut yang UMNO tak pandai berkawan.

Ya betullah tu UMNO tak pandai berkawan sebab tu UMNO tak pernah sebut sanggup berkawan dengan syaitan untuk jatuhkan mana-mana parti politik !!

Steadylah PAS !!

MMI.

10 comments:

  1. Beza antara Ulama Akhirat dan Ulama Dunia (Suk)

    ReplyDelete
  2. Wei blogger, berani kau cakap dia bangsat, kau jangan memain, dia ludah kau baru tau, walau dia duduk kelantan tapi ludahan kahak dia boleh menuju tepat ke sasaran walau mana pun kau berada, jangan memain dengan penjaga kunci syurga dan jurukira merangkap akauntan dosa pahala ni, hati-hati dalam penulisan, kang tak masuk syurga kau.

    ReplyDelete
  3. Lu la bangsat..suka2 aty orh bangsat..da pandai sgt p la satukn umno ngan bn..jgn senang2 lepas kn 1 satu pkataan..kat mna2 pihak

    ReplyDelete
  4. Mat shah bekas mangsa ludahan ulamak rejek.

    ReplyDelete
  5. SEMUGA ALLAH TUNJUKAN KEBENARANNYA....AMINNNN

    ReplyDelete
  6. Nik aziz trtekan bab sultan klantan x bg restu utk dia jd mb lg. Lgpn dia byk brdoa utk hancurkn umno tp tuhan x makbulknnya malah partinya yg makin merosot prestasinya.Allah maha adil n mgtahui apa yg trsirat n ghaib.

    ReplyDelete
  7. sesungguhnya Allah swt yg maha mengetahui..semoga dibukakan hati mereka yg tersesat ke jln kebenaran..

    ReplyDelete
  8. biarlah ketua kaldai tu merana he he he

    ReplyDelete
  9. maafkan la dia.....orang tua memang cam tu, dia ade Alzheimer!!...daya ingatan semakin merosot teruk tu....dia bukanya tau ape yg dia cakap tu.....

    ReplyDelete
  10. Org islam bleh bza mna ulama yg mmimpin melayu k islam yg bnar n d redhai..nik aziz bkan ulama bg org islam..dia ulama bg PAS ja..bg org islam dia sngt keji n x brmaruah..demi Allah aku mngaku sbg hamba Nya..demi Nabi Muhammad aku mngaku sbg pengikut n kaum beliau..nik aziz bkn sp2 pun..hnya bgai semacam org israel yg jlan k sna sni snangtiasa memakai jubah n serban..10 yg dia ckap 1 pun x brlandas kn Al-Quran Allah n Sunnah Nabi..ampun kn hamba2 Mu ni ya Allah..aku mmohon pdamu wlaupun bnyak dosa2 kmi..aku tau Kau Maha Pemurah, Maha Mendengar n Maha Mengetahui..bka la pntu ati n pntu akal nik aziz n skutu2 ny..

    ReplyDelete

Labels