Followers

Monday 27 August 2012

Iklan Petronas Yang Tak Pernah Keluar Di TV !!


Selalunya bila musim perayaan pasti iklan-iklan menarik akan menghiasi saluran tv dan selalunya antara perkara yang di tunggu-tunggu sebab iklan-iklan ini ada yang menyentuh hati dan perasaan penonton.

Begitulah yang sering berlaku termasuklah Petronas yang saban tahun tidak pernah terlepas dari menyiarkan iklan raya mereka.

Namun kali ini MMI bawakan kepada anda semua iklan Petronas yang tak pernah di tonton oleh seluruh rakyat Malaysia dan pastinya iklan ini bakal menarik perhatian semua.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Pilih-pilih mana satu mau !!

Aduhai susah nak cakap, tapi mesti cakap juga dan ni bukan perkara main-main atau melawak. Benda ni betul-betul terjadi di Petronas area kepong (hasil maklumat yang diterima).

Ni jual air ka jual awek petronas ni? Allo awek petronas kalau rasa muka lawa sangat jangan laa dok buat iklan tak senonoh kat dalam peti ais tu. Rasa loya pula tekak tengok ampa bergambar dalam tu siap pakai kasut lagi tu.

Sekali tengok nak macam ayam daging dalam cermin pun ada.

MMI sendiri tak pasti apa sebab budak-budak ni bergambar dalam peti ais tu mungkin tak ada niat apa-apa tapi tindakan bodoh mereka tu boleh menyebabkan pihak pengurusan ambil tindakan.

Kalau ya sekali pun nak ambil gambar macam tu kenapa uploadkan dalam ruang media maya kan dah kantoi !!

Kepada yang lain-lain tu beringat dulu sebelum ambil apa-apa tindakan sebab yang nak kena ampa juga..Fikir dulu beb..

Lepas ni bila sampai Petronas tengok peti sejuk mesti teringat minah 4 orang ni..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels