Followers

Sunday 16 September 2012

18SX !! Gambar Separuh Bogel Kate Middleton Tersebar !


Ketika rakyat Malaysia begitu teruja dan sibuk dengan kehadiran Duke and Duchess of Cambridge, Putera William dan Kate Middleton ke Malaysia, lain pula ceritanya di Eropah.

Keadaan di sana kecoh dengan berita tersebarnya gambar separuh bogel isteri Putera William ketika pasangan diraja itu bercuti di selatan Perancis awal bulan ini.

Sebuah majalah bertajuk Closer di Perancis didakwa telah menceroboh ruang privasi Putera William dan Kate ketika mereka sedang berehat di sebuah rumah di negara itu.

Seorang jurufoto majalah itu telah secara rahsia menangkap gambar Kate yang ketika itu hanya memakai ‘bra’ dan seluar dalam sahaja.

Turut didedahkan adalah sekeping gambar ketika Putera William sedang menyapu losyen di belakang badan isterinya itu.

 

 




Walaupun berada di Malaysia pada waktu ini, Putera William ternyata berang dengan tindakan paparazi di Perancis yang begitu berani memalukan dia dan isterinya.

Menurut jurucakap pegawai Istana St James, mereka sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan terhadap syarikat majalah itu termasuk jurufoto berkenaan.

“Pasangan diraja berkenaan amat sedih dan marah kerana satu penerbitan Perancis dan seorang jurugambar menceroboh privasi mereka secara melampau dan tanpa sebarang justifikasi.Lagi berita Klik Sini

Macam-macam hal tapi inilah susahnya bila menjadi "public figure" banyak sangat orang nak ambil tahu pasal kita sampaikan tak terlayan.

Gambar yang didedahkan tu sememangnyalah menjatuhkan air muka pasangan keluarga di raja Britain dan tak sepatutnya berlaku cumanya MMI terfikir sekejap , mat dan minah saleh ni kalau setakat pakai seluar dalam dengan bra ja dah jadi semacam budaya mereka dah!

Mana ada segan-segan tapi dalam kes ni walaupun budaya mereka pakai seluar dalam dengan bra ni biasa tapi bila sampai jadi kes macam ni perasaan marah tetap ada kerana itu bagi mereka privasi.

Dan siap nak saman lagi mereka-mereka yang mendedahkan gambar tersebut , itu bukan orang Islam bro..

Samalah juga dengan apa yang berlaku di Malaysia malah lagi hebat bila video dengan gambar tengah paku Chinadoll tersebar bukan main marah lagi siap pukul canang seluruh negara.


Tapi yang hairannya di Malaysia ni kesnya melibatkan orang Islam , memanglah individu tu nafi tapi ada ke kes dia saman orang yang mendedahkan video ? 

Pastu tu pula kenapa dia tak berani nak bersumpah laknat aaa ???

Psttt teringat lawak 16 September ada orang tu nak jadi PM..

MMI.

3 comments:

  1. dah benda xbetul...buat ape nak sumpah laknat...suruh la menteri bn ko tu bawa kes ni kat mahkamah sayariah...baru ko taw sape yang kena hukum...menuduh tanpa 4orang saksi...senang2 je ko nak suruh org yg kenba tuduh bersumpah....bertawbatlah MIMI oi...jgn la buat cerita yang memalukan sendiri umat islam dan menyerlahkan kebodohan ko sendiri....

    ReplyDelete
  2. anon 12.25
    hang lagi tak betul. dah sah video, gambar (itam putih, berwarna), apa la lagi yang tak betulnya. awak tu yang patut bertaubat.

    ReplyDelete
  3. Wahai golongan yang beriman dengan lisannya, tetapi tidak beriman dengan hatinya. Janganlah kamu mengumpat kaum Muslimin dan janganlah mengintip keaiban mereka, maka barang siapa yang mengintip keaiban saudaranya, nescaya Allah akan mengintip keaibannya dan siapa yang diintip Allah akan keaibannya maka Allah akan membuka keaibannya walaupun dirahsiakan di lubang kenderaannya.”
    (Hadis riwayat at-Tirmidzi)

    ReplyDelete

Labels