Followers

Friday 19 April 2013

HOT Anwar Tampilkan Lelaki Mirip Wajahnya ??!!!


Semenjak petang tadi heboh mengatakan malam ini Anwar Ibrahim bakal menampilkan seorang lelaki mirip wajahnya bertempat di sebuah madrasah di Permatang Pauh.Satu lagi tindakan penuh terdesak oleh jentera pembangkang termasuk Anwar sendiri untuk mengalih tumpuan rakyat khususnya berkenaan aksi video chinadollnya.

Malah apa yang MMI lihat ini merupakan satu lagi usaha mewujudkan aura cerita baru supaya dapat dijadikan modal berkempen oleh Anwar dalam usahanya mempertahankan Permatang Pauh.Untuk makluman semua , Anwar kini semakin kelam-kabut malah gentar apabila terpaksa berdepan dengan calon anak tempatan Dr Mazlan Ismail daripada Barisan Nasional.

Dari maklumat yang kini bertiup kencang juga , Anwar turut akan berdepan dengan blogger PapaGomo yang sudah mengesahkan mahu bertanding sebagai calon bebas di Permatang Pauh.

Semua ini sebenarnya menyesakkan nafas Anwar kerana beliau tahu inilah peluang terakhirnya untuk terus mengekalkan kuasa dalam politik Pakatan Haprak.MMI yakin Anwar Ibrahim akan hilang dari dunia politik Malaysia sekiranya beliau kalah di Permatang Pauh.

Berbalik kepada lelaki mirip Anwar , untuk tidak menghampakan ampa semua MMI tampilkan kepada ampa semua gambaran awal wajah si lelaki tersebut dan ampa tengoklah puas-puas dan bandingkan sama ada ianya benar-benar sama atau tidak.
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kihkih jangan marah aaa...Saja melawak sikit..Oklah kalaulah benar sekalipun ada lelaki mirip Anwar Ibrahim apakah ianya menjadi alasan bahawa lelaki dalam video chinadoll tersebut bukan Anwar ?? Hahaha agak-agaklah nak main game pun , ampa jangan lupa Dato Eskay terlibat dan jelas kelihatan dalam video yang dimaksudkan.

Jadi kalau Anwar benar-benar berani bawa lelaki yang dimaksudkan itu ke muka pengadilan dan lakukan siasatan supaya kita semua sama-sama dapat mengetahui keputusan sama ada ianya ada kaitan atau pun tidak.

Alo brader kenapa tampilkan di madrasah kenapa tidak ke mahkamah ? Jemput Dato Eskay sekali supaya boleh buat pengecaman kihkih..Anwar ang nak main game apa lagi ???

Baca juga di MPP 

MMI.

6 comments:

  1. Bangsat Negara Dia Sanggup Buat Apa Saja Untuk Melaih Undi.. Walau Benda tue Bertentanggan Dengan Hukum Islam...

    ReplyDelete
  2. sepandai-pandai tupai melompat, ke tanah jua akhirnya.

    ReplyDelete
  3. hemmm.. tak tau nak cakap apa...

    ReplyDelete
  4. you should be burn alive

    ReplyDelete
  5. tua kerepot dah nuar ni....tapi masih tak sedar2.....masih nak buat onar......bila nak mampus dgn hiv??

    ReplyDelete
  6. kali ni lain skit..
    sepandai-pandai tupai melompat, kali ni kedalam tanah akhirnya..kekeke

    ReplyDelete

Labels