Followers

Friday 10 May 2013

Ajar Mereka Ini HALANG Dari Jejakkan Kaki Ke Malaysia !!


MMI masih ingat lagi insiden budak bangsa Cina bernama Namawee yang pernah buat celaka satu ketika dulu.Namun kerana semangat setiakawan banyak pihak khususnya orang-orang Melayu diamkan saja.Malah dalam hati masing-masing tersimpan kemas satu harapan semoga tidak lagi berlaku tindakan-tindakan sedemikian yang mampu menyakitkan hati pihak-pihak tertentu.


Kemudiannya Malaysia di kejutkan pula dengan tindakan telanjang oleh dua orang budak cina yang dah rasa hebat sangat sampaikan dah tak kenal erti hormat kepada orang lain.



Apakah ini budaya kita orang Malaysia ? Rasanya semenjak dulu rakyat Malaysia tidak pernah melakukan tindakan-tindakan sebegini kerana kita tahu rasa hormat sesama sendiri.Namun kini segalanya seolah-olah hilang apabila anasir-anasir yang dahagakan kuasa serta mereka yang tidak senang dengan apa yang kita capai kini cuba untuk memusnahkannya.

Kini apa yang kita tidak mahu berlaku sekali lagi berlaku ! Malah lebih dasyat dari sebelumnya apabila  melibatkan sekumpulan anak cina yang jelas telah menghina Malaysia.Sebagai rakyat MMI amat marah dengan tindakan anak-anak bangsat ini kerana tindakan biadap ini seolah-olah menghina rakyat Malaysia khususnya orang-orang Melayu.


Bangsat-bangsat ini diberitakan berada di Taiwan dan melakukan tindakan sedemikian kerana menganggap proses pilihanraya di Malaysia adalah tidak adil dan mereka bertindak sedemikian sebagai satu cara untuk menunjukkan tanda protes.

Persoalannya dari manakah bangsat-bangsat ini mendapat maklumat sedemikian ? Ya memang dunia sekarang dunia digital tanpa sempadan namun maklumat daripada siapa yang mereka perolehi ? Pembangkang seperti yang kita tahu sentiasa dan saban waktu merencanakan pelbagai sumber maklumat yang menjurus kepada kelemahan dan keburukan kerajaan sedangkan hampir semuanya adalah fitnah semata-mata.Apakah maklumat ini yang mereka gunakan ?

Setakat yang MMI tahu bangsat-bangsat ini adalah pelajar yang kini sedang melanjutkan pelajaran di Taiwan   maka sebagai pelajar tindakan yang mereka lakukan amat hina sekali kerana mereka jelas tidak menggunakan otak malah gagal berfikir sebagai seorang pelajar.

Oleh yang demikian sebagai rakyat Malaysia , MMI yakin kita juga mempunyai hak untuk pertahankan maruah kita dan negara.Kerana itu MMI bermohon kepada mana-mana pihak yang berwajib pantau mereka ini dan JANGAN BENARKAN MEREKA-MEREKA INI DARIPADA MENJEJAKKAN KAKI KE MALAYSIA SAMA SEKALI !!

Biar pihak mana mengamuk sekalipun kita sebagai kerajaan harus tegas supaya bangsat-bangsat seperti mereka tidak lagi berani untuk mengangkat muka di bumi tanah tumpah kita ini.

MMI yakin sekiranya ada mana-mana pihak yang cuba untuk melakukan sesuatu kerana tidak berpuas hati dengan tindakan yang kita lakukan PERCAYALAH JUTAAN UMAT MELAYU KINI BERSIAP SEDIA UNTUK TURUN MEMPERTAHANKAN MARUAH BANGSA , AGAMA & NEGARA.

Untuk mereka di luar sana ingin MMI berpesan jangan sesekali menjual secara membabi buta kerana kami orang-orang Melayu sudah pasti akan membeli !! INGAT tu !!

Baca juga di MPP 

MMI.

3 comments:

  1. ketegasan dan tindakan perlu diambil.. puak cina dap ni sudah terlampau kurang ajar disbbkan kelembutan pak menteri melayu kita..
    kenapa jika melayu yg menghina bangsa cina ini terlalu cepat tindakan diambil tapi bila cina2 ini menghina orang2 melayu dan negara berdaulat ini langsung tiada tindakan diambil malah ada pula pak mentri melayu yg sanggup berjabat tangan sambut cina2 ini dipejabat sebagai tanda sokongan..

    jangan negara sudah huru hara baru nak bertindak..masa tu dah terlambat

    ReplyDelete
  2. KITA CAKAP AJA BERDEGAR-DEGAR TAPI TAKDA TINDAKAN LANGSUNG DARI KERAJAAN TAPI BILA TERSILAP SEBUT SEBELAH PIHAK DIAORANG SEKEJAP AJA DAH KENA CEKUP..NAK BUAT MACAMANA ITU SEBAB MEREKA-MEREKA NI BESAR KEPALA SEOLAH-OLAH PIHAK POLIS DAN KDN BERPIHAK PADA MEREKA...COHTOH NAMAWEE MASIH BUAT LAGU MENGHINA ISLAM WALAUPUN DAH MINTA MAAF ...SEBENARNYA MEREKA NI LANGSUNG TAK ADA SETIAKAWAN....INI BELUM LAGI MEREKA SEMUA BALIK KEMALAYSIA...MUNGKIN BETUL APA YANG DIINGINKAN 10 TAHUN LAGI MALAYSIA NI BUKAN NEGARA ISLAM

    ReplyDelete
  3. Tukar menteri jaga KDN. Aku mau ex-IGP jaga KDN. Rahim Noor Zaman Khan dua2 bagus sebab tegas, berani, tetap pendirian dan berjuang kerana agama, bangsa dan tanahair.

    ReplyDelete

Labels