Followers

Wednesday 8 May 2013

Anwar & Macai-Macainya TERKEDU Dengan Berita Ini !!!


Belum pun keputusan pilihanraya ke13 diumumkan baru-baru ini , Anwar tiba-tiba sudah pun mengeluarkan kenyataannya tentang kemenangan Barisan Nasional.Beliau telah menyatakan bahawa kemenangan Barisan Nasional merupakan kemenangan korup yang di ragut dari pembangkang malah turut cuba mengheret SPR dalam apa yang MMI labelkan sebagai cari makan.

Tindakan manusia pelbagai wajah ini sebenarnya merupakan strategi yang sengaja di rancang sebenarnya.Kenyataan itu di harapkan dapat memegunkan rakyat Malaysia supaya bangun menentang kerajaan kerana mengamalkan sistem pilihanraya yang tidak adil.


Kihkih mungkin ada seperkara lagi yang rakyat Malaysia tak tahu atau sedar , Anwar sebenarnya tertekan dengan apa yang sedang berlaku.Ya walaupun BN berjaya membentuk kerajaan tanpa 2/3 majoriti tetapi kejayaan membentuk kerajaan sudah cukup untuk membuatkan si anwar mengelupur.

Jangan lupa Anwar yang mempunyai jaringan di serata pelusuk dunia apatah lagi dengan mereka-mereka yang menentang Islam , beliau sudah pun menjanjikan malah mewar-warkan di seluruh saluran bakal menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Lagi sekali nak gelak kihkih .. MMI rasa  sampai tahap Anwar mereput di makan usia pun beliau tetap tidak akan dapat menjadi Perdana Menteri.Yang untung siapa bro ?? Ulang sekali lagi siapa ?? 

Kenyataan di bawah sudah pasti akan menambah derita Anwar malah manusia pelbagai wajah ini sudah tentu sedang merancang untuk melakukan apa saja yang dirasakan mampu mengembleng juak-juak macai PAS terutamanya untuk turun ke jalanraya bagi melakukan huru-hara.


Macam mana ni Anwar ? Amerika pun iktiraf keputusan pilihanraya Malaysia !! Ang dok pembohong apa lagi ?? Hari tu bukan main katanya ada bukti yang pilihanraya Malaysia tak betul , mana dia ?? Keluarkanlah !! Buat laporan supaya semua rakyat boleh tahu...

Untuk makluman semua ada seperkara yang agak melucukan apabila puak-puak macai pembangkang bukan main kalut lagi dok bincang dah siapa nak jadi menteri besar atau ketua menteri.Dan dah ada yang angkat sumpah pun !! Tapi sedar atau tidak yang Anwar masih menafikan keputusan SPR.

Jadi kalau Anwar nafi atau tak puas hati dengan keputusan pilihanraya kenapa tak minta semua parti pembangkang supaya jangan iktiraf kemenangan di Pulau Pinang dan Selangor ? Kenapa tak puas hati dengan persekutuan sahaja sedangkan sistem yang digunakan adalah sama ?? Alo Anwar Pegiiiirahhhhhh Haprak kencing kuat !!

Apa yang MMI tahu puak-puak macai pembangkang khususnya bangsat-bangsat DAP ni pula main cekup saja tuduh orang sana bangla orang sini bangla alih-alih kena batang hidung sendiri.Tak percaya ampa tengok video kat bawah..



Apa cerita ? haram jadah punya cina memang kurang ajaq !! Ampa semua pernah terfikir ka pengundi bangsat cina yang dok mengundi pembangkang tu betul-betul rakyat Malaysia ? Kalau bawa mai dari tanah besar China atau puak-puak GRO tu , ampa boleh kenal pasti ka ? Ampa baca selanjutnya di blog anak seberang Klik Sini 

Akhir kalam MMI masih ingat Anwar dah pun kata sebelum pilihanraya yang dia akan tukar kerjaya daripada seorang ahli politik kepada pensyarah sekiranya gagal menjadi Perdana Menteri Malaysia dalam PRU13 !!


Soalnya mana dia ?? Dia buat ka ?? Pembohong paling celaka Malaysia pernah miliki SYABAS juak-juak macai pembangkang...

MMI.

1 comment:

  1. meroyan tak abih2 sbb tk dpt jadik pm..kihh kihh

    ReplyDelete

Labels