Followers

Wednesday 8 May 2013

Azizan Di ICU Penang !! Ada Pihak Di Kedah Sudah Bertepuk Tangan ??!!!


Untuk makluman bekas menteri besar Kedah Azizan Razak kini di masukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Pulau Pinang kerana mengalami masalah jantung dan diabetes.Macam-macam cerita yang kita dengar sampaikan ada yang dah berkira-kira untuk PRK.Apalah punya musibat orang macam ni , ini Azizan Razak lah orang Melayu dan beragama Islam yang sepatutnya kita sama-sama doakan semoga beliau cepat sembuh.

MMI tak kisah kalau pesakit tu kaum puak DAP bangsat tu , ampa minta bagi mampos terus pun tak apa.Tapi sebagai orang Islam MMI nak ajak semua rakyat Malaysia khususnya yang beragama Islam untuk sama-sama kita doakan semoga Azizan segera sembuh dan di permudahkan segala usaha merawat beliau.


Dalam masa yang sama , ada maklumat dah sampai ke telinga MMI ni yang di Kedah sana noo dok bertepuk sorak dah.Tapi jangan main tuduh dulu yang bersorak tu bukan UMNO atau Barisan Nasional tetapi kaum puak Pakatan Haprak sendiri.

Tu dia aihh , puak PAS sendiri !! Sejauh mana kebenaran cakap-cakap ni MMI pun tak pasti tapi kalau diikutkan kepada perkembangan sebelum ini pun memang ada puak dalam PAS yang kurang senang dengan kepimpinan Azizan sebagai menteri besar tapi apa boleh buat itulah politik.

Keadaan terkini di Hospital Pulau Pinang
Apa pun yang berlaku semuanya adalah ketentuan dari Allah SWT dan kita sebagai hambanya harus terus berdoa moga-moga dengan doa kita Azizan Razak akan kembali pulih dan sembuh.Amin.

MMI.

1 comment:

  1. sapa dia yg suka sgt tu puak mana....kami puak UMNO doakan ustaz segera sembuh utk jdi ketua pembangkang di kedah supaya ada cek n balance terhadap dato mukriz utk bawa kedah lebih maju.

    ReplyDelete

Labels