Followers

Thursday 16 May 2013

BANGSAT Bersuara Lagi ANGGAP Ianya REMEH & DIPERBESARKAN !!


Setelah pelbagai rungutan daripada banyak pihak berikutan kenyataan beliau terhadap Utusan Malaysia kini suara dari orang yang sama berkumandang lagi.Bagi MMI sebagai seorang manusia yang mengaku Melayu dan sudah tentu beragama Islam seharusnya beliau memohon maaf atau diam dari mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh menyebabkan rasa benci terus meluap-luap.Baca Sini 

Namun manusia ini ternyata ego dan langsung tidak menghiraukan sensitiviti sebahagian besar orang-orang Melayu yang melihat Utusan Malaysia sebagai salah satu daripada bukti perjuangan orang Melayu semenjak sebelum merdeka.

Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia X, Azran Osman Rani berpendapat bahawa pandangannya tentang akhbar Utusan Malaysia telah dibincang dan diperbesar-besarkan.

"Perkara ini telah diperbesar-besarkan," kata Azran ringkas sewaktu dihubungi Malaysiakini.

Beliau bagaimanapun tidak mahu mengulas lanjut tentang kenyataan pihak-pihak lain yang menyanggah pandangannya itu.

Azran sebelum ini dilaporkan mengkritik pendirian editorial akhbar itu menerusi akaun Twitter beliau.

Beliau dilaporkan meluahkan rasa jengkelnya terhadap isu perkauman yang dimainkan editor akhbar tersebut akhir-akhir ini.

Beliau dilaporkan turut mengkritik Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) sebagai pertubuhan tidak relevan yang menyebabkan orang Melayu berfikiran sempit..sumber 

Ya Azran barangkali menuduh orang Melayu lainnya berfikiran sempit dan langsung tidak mencerminkan Melayu yang kononnya jauh lebih ke depan memang mudah namun beliau ternyata lupa tentang satu perkara.

Perkara penting tentang dari mana Azran datang dan asal usulnya.

Azran mungkin sudah berjaya namun percayalah kejayaan itu tidak akan datang sekiranya negara Malaysia tidak aman dan makmur seperti mana yang kita miliki hari ini.

Mungkin Azran ingat kestabilan dan kemakmuran yang beliau miliki hari ini adalah sama dengan negara-negara lain di dunia.Setakat mempunyai rakan serta kenalan dari bangsa lain yang sama-sama mahu melihat Malaysia terus maju juga TIDAK CUKUP !!!! 

HALO Azran kalau ada masa baca sejarah dan fahami senario politik terkini sikit sebab ianya tidak sama seperti mana kamu berada di Air Asia...Guna otak sikit BANGSAT !!!

Psstt Air Asia bakal menerima akibatnya selagi mana si Azran ini masih bersama mereka INGAT TU !!

MMI.

4 comments:

  1. salah seorang anak melayu tak sedar diri,lupa diri,bongkak n ego n haprak

    ReplyDelete
  2. boikot sj.. secretary semua kalau boss suruh book ticket air asia.. ckp full or no schedule... our rules.....

    ReplyDelete
  3. ini lah contoh melayu yg xsedar diuntung....bansat kamu..

    ReplyDelete
  4. Muka pon nampak mcm org tak bijak. Mcm mana dia bolih jadi CEO eh.

    ReplyDelete

Labels