Followers

Wednesday 1 May 2013

Mai Lagi .... Pembangkang Seram Sejuk Dengan Rakaman Ini !!!

Gambar Hiasan
Lagi dekat dengan waktu mengundi lagi hebat pergerakan seluruh jentera parti-parti politik di Malaysia.Pelbagai ragam dan cara sampaikan kadang-kadang hanya orang tu bersuara habis segala kena serang sampai tak boleh nak guna.

Hihihi selalunya gang-gang alam siber ni lah .. Oh yaa ampa semua jangan marah lah naa gambar kata atas tu hiasan saja , Tak ada kena mengena pun ... apa yang nak di ceritakan kat sini bab interview dengan sorang selebriti ni yang MMI tabik lah.

Semangat dan inteleknya mengatasi jauh kehadapan berbeza dengan rakan-rakan seangkatan dengannya.malah kalau kita bandingkan pula dengan puak macai-macai pembangkang ni rasanya jauh api dari panggang.Paling best bila tindakan selebriti ni  di hentam sedangkan puak macai pembangkanglah yang selalu melalak kononnya berjuang untuk kebebasan dan hak.

Senang cita pegiiiiraahhhhh....



Biarlah saya mati mencuba , TERBAIK Bro !!

MMI.

3 comments:

  1. puak pakatan dakwa hak kebebasan bersuar akan di jamin kalau mereka memerintah. tapi percaya kalau mereka perintah ini semua akan dicampak ke longkang saje. dasar munafik

    ReplyDelete
  2. Tengok je si DSAI...tanya soalan pada dia jawabnye 'I'll SUE you!'
    Penah keje dgn bangsa kuning & taubat tak sanggup diperintah oleh mereka yg bertuhankan DUIT! Bagi keje banyak2 tapi bayar seciput!! Nampak gaya S'gor dpt MB yg hidungnya dicucuk oleh kaum bangsat ni lagi...Meriah lagi ler rumah2 urut, chinadolls!
    Bila Melayu bersuara, Melayu racist. Sampai bila Melayu nak merempat di bumi darah tumpah sendiri!?
    Helo, kalau bangsa kuning tu dilahirkan di USA sekali pun depa ingat boleh jadi presiden kat sana ka?? Balik negeri ler kalau nak memerintah!!

    ReplyDelete
  3. SYUKUR HUJAN TURUN DENGAN LEBAT NYA..RAHMAT ALLAH..
    BUMI YANG PANAS DISIRAM....ALHAMDULILLAH..........

    ReplyDelete

Labels