Followers

Thursday 9 May 2013

Mereka Makin Celupar !!!


Makin biadap itulah antara ayat yang MMI boleh berikan.Tindakan puak-puak Cina dalam pilihanraya baru-baru ini jelas menunjukkan kepada kita siapa mereka sebenarnya.Mereka adalah bangsat yang tidak tahu berterima kasih dengan apa yang mereka miliki.

Mereka mungkin lupa lebih dari separuh kekuatan ekonomi yang ada pada orang Cina datangnya daripada orang-orang Melayu.Jangan nafikan orang Melayu adalah kumpulan yang membelanjakan wang mereka di semua kedai termasuk kedai-kedai milik kaum Cina.

Apa pun puak-puak macai makin celupar gambar diatas menceritakan segalanya..MMI tak nak komen banyak-banyak cuma nak maklumkan kepada puak macai tu yang kita sudah faham isyarat yang kamu berikan.

Macam yang MMI kata tunggu dan lihatlah...

MMI.

1 comment:

  1. family with children9 May 2013 at 14:56

    Sudah memulakan projek buy malay first... From now on, nak beli jer brg di kedai rakyat or kedai melayu... Most pekedai di sini bukan BN. If ada buatan melayu, start beli. Beli makanan basah pun di kedai melayu. Hope akan ada kesan... Hope those yg ada listing produk n kedai org melayu or india, boleh share....

    ReplyDelete

Labels