Followers

Wednesday 8 May 2013

Salahkah Kita Bersuara ?? Jangan Sampai MELAYU Bangkit !!!


Hairan MMI apabila di maklumkan PapaGomo blogger pro UMNO di tangkap Polis.Apa kes pula ni ? Macam-macam hal kalau kena orang sendiri sekejap saja angkut tapi kalau kena puak musibat sebelah sana tindakan macam haram.

Agak-agaklah nak ambik tindakan pun bagi adil lah sikit yang puak sebelah sana asyik meroyan dan fitnah sana sini tak pula nak ambik tindakan.PANTAU !! kalau setakat pantau lebih baik kita bayar gaji separuh bulan sudah.

Kadang-kadang puak-puak ni musibat juga , bila di suruh berjuang macam-macam perkara minta sampaikan tak menang jari tapi bila berlaku sesuatu semua pihak diam buat bodoh jaa..Agak-agaklah..

Sebut saja siapa pun dari pembangkang bila kena apa-apa saja pasti jentera untuk membantu akan segera di gerakkan bukan macam kita lengai itu pun kira bagus sebab lengai ada yang langsung tak di bantu.

MMI nak ambil kesempatan ni nak ucap tahniah kepada Utusan kerana berani mengeluarkan artikel bertajuk   Apa Lagi Cina Mahu ? 


Kepada musibat-musibat bangsat kat luar sana ampa jangan dok buat bingai sebab selama ni kita diam dan bagi laluan untuk ampa buat macam-macam.Jangan ingat orang Melayu tak sedar dan tahu tentang kenyataan-kenyataan rasis ampa dalam akhbar-akhbar Cina !

MMI dah pernah kata apa pun yang ampa nak buat jangan sampai MELAYU BANGKIT !! Tapi nampaknya ampa makin biadap dan kurang ajaq.

Senang cita kita tunggu tengoklah...

MMI.

5 comments:

  1. Cukup cukuplah menghasut rakyat dengan sentimen perkauman. Adakah politik ketakutan ini yang kita perlu terus ajar kepada rakyat?? Sedih. Rakyat bukan nya lembu yang boleh ditarik ke sana sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Surah Yunus ayat 18.
      Jgnlah ajar Allah, apa yg Allah tidak tahu.

      Dia Maha Bijaksana. Af'alnya berlaku melalui manusia. MMI hanya berbuat apa yg telah Dia tetapkan. Pandai lah Allah menetapkan setiap sesuatu, sesuai dgn setiap sesuatu yg terjadi. Tulisan ini pun tidak terjadi kalau tidak ada tulisan sebelumnya.

      Delete
  2. http://www.themalaysianinsider.com/sideviews/article/this-is-what-the-chinese-want-ong-hean-teik/

    ReplyDelete
  3. red bean army DAP tak di cek ke...terima latihan profesional lagi....dgn gaji rm3000.00 sorang..

    ReplyDelete
  4. selagi cina2 barua tu dok main sentimen perkauman selagi tu kita akan terus berjuang demi bangsa kita!!!

    setuju sangat dengan MMI..

    jangan sampai melayu hilang sabaq!

    ReplyDelete

Labels