Followers

Thursday 9 May 2013

TERKINI Pembangkang TOLAK Keputusan Pilihanraya ~ PULAU PINANG & SELANGOR Kini Tiada Kerajaan ?!!!


Nampaknya pembangkang yang di ketuai oleh Anwar Ibrahim secara jelas sudah pun membuat pengakuan secara terbuka iaitu semua keputusan pilihanraya bagi semua kawasan tidak di terima.Perhimpunan haram yang diadakan malam tadi di stadium Kelanajaya merupakan bukti bahawa pembangkang tidak mahu mengakui keputusan yang dikeluarkan oleh SPR.

Serentak dengan itu semua keputusan di seluruh negara tidak diterima.Maka dengan rasminya pembangkang di Pulau Pinang dan Selangor tidak akan menubuhkan kerajaan.

Macam mana pandangan ampa semua ? Betul ke apa yang MMI catatkan tu ?

Nak gelak sikit kihkihkih hanya mereka yang buta hati sahaja sanggup meredah hujan dan berhimpun semalam.Amat malang kerana mereka yang hadir itu telah di tipu hidup-hidup oleh Anwar dan juak-juak macainya.

Macam mana dengan Pulau Pinang , Selangor dan Kelantan ??
Perhimpunan bantah apa sebenarnya ? Jika dilihat dari apa yang berlaku jelas sekali ianya hanyalah satu lagi sandiwara Anwar bagi menutup sumpah dan janjinya untuk berundur dari arena politik sekiranya GAGAL menjadi Perdana Menteri dalam PRU13 ini.

Malah pernahkah mereka yang berhimpun itu sedar Guan Eng di Pulau Pinang sudah pun mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri sedangkan apa yang berlaku semalam adalah satu bantahan terhadap keputusan PRU13 ??

Apa yang bangsat ini mahukan sebenarnya ??
Guna otaklah sikit semua proses pengundian menggunakan sistem yang sama dan semua saluran peti undi sama ada DUN mahupun Parlimen juga menggunakan proses pengundian yang sama.Jadi amat aneh sekali apabila keputusan di peringkat persekutuan cuba dipertikaikan oleh Anwar sedangkan keputusan di peringkat negeri di terima.

Nampak sangat bangsatnya puak-puak ni cuba melakukan huru hara demi kepentingan manusia bernama Anwar Ibrahim.

Tak ada fatwa apa-apa ka dari Nik Ajiz ? Bercampur aduk ni !!
MMI cabar puak-puak macai pembangkang jika benar keputusan PRU13 ini tidak di terima maka minta dengan segera Guan Eng untuk menarik balik angkat sumpahnya sebagai ketua menteri Pulau Pinang dan di Selangor juga harus melakukan perkara yang sama.Jangan lupa Kelantan juga harus bersama-sama dengan boikot ini.

Ada brani ?? Kalau setakat berhimpun tetapi dalam masa yang sama 3 negeri tersebut kelam-kelibut pakat angkat sumpah nak tubuh kerajaan jangan sembanglah bro !!

MMI.

3 comments:

  1. Bodoh. buat pilihanraya sendiri la. jgn guna spr. buat suruhanjaya sendiri. lantik karpal singh jd pengerusi

    ReplyDelete
  2. Uish kalo c kapal sink yg jd pengerusi,awl2 menang dah depa...rakyat p pangkah sekadar memenuhi syarta...kaki spin,APTB!

    ReplyDelete
  3. Spt ternakan dan anjing gembala, akal tak digunakan, diarak ke sana ke mari mengikut sahaja.

    ReplyDelete

Labels