Followers

Thursday 13 June 2013

Anwar SENGSARA Lagi !!!!!


Nampaknya bang non kita makin tak senang duduk , ingatkan lepas PRU13 dengan segala gerakan himpun tak himpun tu bang non akan mampu terus tersenyum rupa-rupanya hujan di tengahari.Berkerut segala urat-urat saraf Anwar apabila mendengar kenyataan terbaru daripada kedua-dua sahabat sesyurganya.

Pas dan DAP tidak akan mengikuti langkah Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mempertimbangkan untuk memboikot majlis angkat sumpah di Parlimen pada 24 Jun ini.

Tu dia !! Pasai apa lah yang puak-puak ni suka bagi Anwar serabut ? Dia dah atur elok dah alih-alih sailang tengah belakang.

Ahli Parlimen Kepong dari DAP, Dr. Tan Seng Giaw berkata, tiada sebab Ahli Parlimen DAP yang telah memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13 lalu memboikot majlis angkat sumpah dan sesi sidang Dewan Rakyat akan datang.

Katanya, rakyat telah memberi mandat kepada Ahli-Ahli Parlimen DAP yang menang dan golongan itu perlu menghormati keputusan rakyat mahukan mereka sebagai wakil di Parlimen.

Sementara itu Ahli Parlimen Pasir Mas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz pula berkata, Pas telah bermesyuarat dan membuat ketetapan akan menghadiri majlis angkat sumpah di Parlimen.

"Kami telah membuat ketetapan akan hadir. Begitu juga dengan DAP, saya dimaklumkan ahli-ahli Parlimen mereka turut hadir,".UTUSAN ONLINE

Ish ish mana yang kata pakatannya ? Macam yang MMI tulis sebelum ini , Anwar dah jadi liabiliti kepada barisan pembangkang dan perlu diingat ini di perakui sendiri oleh juak-juak macai pembangkang.Baca Sini 

Politik bang non , orang dah tak mau kita tu !!! Hahahaha MMI dah kata setakat mana puak-puak macai ni nak boikot parlimen ?? sembang ja lebih , Anwar apa Anwar yang penting kuasa !! Ohh ada lagi masyukkkkk...

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels