Followers

Tuesday 4 June 2013

Apakah Kerana Melissa Gooi Itu Cina Kita Lambat Bertindak ???


Pasti ramai yang dah sedar dan tahu tentang minah bangsat bernama Melissa Gooi yang menghina Yang Di-Pertuan Agong dalam laman facebook milik beliau.Hampir pasti apa yang bakal berlaku selepas ini adalah beliau akan menyatakan kenyataan-kenyataan tersebut adalah sekadar main-main dan beliau langsung tidak sedar akan kesannya yang mengguris hati orang lain.Maka dengan itu beliau akan membuat permohonan maaf.

Sekiranya itu terjadi , cukupkah sekadar itu ?? Apakah kita masih mahu memberikan muka kepada bangsat-bangsat seperti ini kerana sejak beberapa tahun kebelakangan ini puak-puak bangsat ini saban hari melakukan tindakan menghina bangsa kita malah ada yang lebih hebat menghina negara kita ?

Seperkara yang membuatkan MMI panazzz adalah mengapa sehingga entri ini ditulis langsung tidak ada sebarang tangkapan yang dibuat ?? Apakah semacam ada kuota laporan yang harus di buat untuk membolehkan pihak berkuasa bertindak ?? Maaf jika ada pihak yang terasa hati namun itulah hakikat yang berlaku selama ini.


Apakah dengan kenyataan sebegini rupa pihak berwajib masih lagi mahu menunggu ?? Menunggu bulan jatuh ke riba ?? Persoalannya sekarang siapakah yang kamu pertahankan ??? 


Berikut merupakan kenyataan akhbar Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur dan tarikh yang dicatatkan adalah 2 Jun 2013 bermakna masuk hari ini sudah genap 3 hari ianya di keluarkan.

Mana tindakan ?? Percayalah ramai lagi di luar sana sudah hilang sabar dengan cara sebegini , MMI bukan biadap dan kurang ajar tetapi jangan sesekali main-main dengan maruah kita.

Ada rakan yang menyatakan kepada MMI jangan mengeluarkan entri ini kerana bimbang pihak-pihak tertentu mungkin boleh mengambil tindakan terhadap MMI.Tak mengapalah ambillah tindakan terhadap MMI kerana mungkin teguran MMI jauh lebih dasyat daripada penghinaan demi penghinaan terhadap bangsa Melayu !!!!! 

Cumanya ada satu soalan yang rasanya perlu di jawab , Apakah kerana Melissa Gooi itu Cina kita lambat bertindak ??????????

Pssst BENGANG !!!!

MMI.

11 comments:

  1. Bila MELAYU bersuara dikatakan RASIS, bila bangsa lain bersuara di anggap kebebasan bersuara? Apa cerita nie Menteri KDN??? Tak cukup bukti ke lagi? Tangkap aje la kalau dah cukup bukti. Kalau di THAI nie lama dah masuk dalam. Kalau KDN tidak bertegas dalam isu bergini, sampai bila pun puak-puak ini takkan hormat akan sistem beraja dinegara ini.

    ReplyDelete
  2. kalau aku rogol melissa gooi ni pulak, berapa lama polis nak tangkap aku? lambat tangkap mungkin sebab aku cina. on the spot mungkin sebab aku melayu....

    ReplyDelete
  3. NIE MACAM DAH IKUT STAIL KDN DULU AMARAN,AMARAN,AMARAN.....DAN SETERUSNYA AMARAN JE....

    TU YG MENYAMPAH UNTUK BUAT LAPURAN POLIS....JIKA INI JENIS TINDAKAN YANG DIKELUARKAN OLEH PDRM......

    DATO KPN TOLONG-TOLONG LAH LIHAT KEPADA PERKARA INI YG MANA HAIWAN SEEKOR TU DAH KURANG AJAR MENGHINA DYMM YG DIPERTUAN AGONG......JANGANLAH PANAS HANYA SEKETIKA JE........

    ReplyDelete
  4. Cepatlah ambik tindakan supaya bangsa bangsat ni jangan celupar sgt. Depa x takut kalau kita hanya bagi amaran je. DS Zahid, tlg bertindak.

    ReplyDelete
  5. Menteri KDN kata x mau campurtgn dlm tindkan polis.. pasti ade tgn2 lain yg suruh jgn ambik tindakan.. ah jib agogo kot.. diakan syg sgt kat puak cinabeng ni

    ReplyDelete
  6. https://plus.google.com/photos/110066078738447417833/albums/profile?banner=pwa

    ReplyDelete
  7. tangkap cina,pnjang citer...sbb kuasa duit diorng tinggi,senang upah lawyer yg power2,tangkap melayu senang citer,pasal melayu ramai yg miskin,sumbat lokap pon x bunyi ape2

    ReplyDelete
  8. lol...mak bapak kau bangsat? kalo nak berjaya, kerja kuat sikit la....suruh kerja, lemah lembik. gaji sikit, mengamuk.....nak salahkan orang sebab malas? abang.....jangan malu bangsa, orang banyak tapi 99% malas. tengok singapura....kecik tapi maju.....nak salahkan siapa? sendirilah...kalo pandai, jadi kaya dengan usaha sendiri, jangan harap duit kerajaan sebab orang yg paling banyak bayar cukai....adalah...dan orang yr hanya tau ambik duit...pikir pikir la.....

    ReplyDelete
  9. mak bapak kau la bangsat....dh bagi muka nk pijak kepala,bngsa kaya dgn menipu jer...x tipu tu bkn kau laaa..benda haram semua kau langgar...celik jer mata kau nk menipu jer kejer kau...kau la parasit yg merosakkan malaysia ni...kau pegi berambus la ke singapura 2....phuuuuuuiiiiiiii!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Apalah ckp xde otak hgpa ni. Dia dh kene tgkp pagi smlm. Ingt nk tgkp org ni sng ka? Depa nk kene wat siasatan serta kan dgn ordinan. Now ordinan dh ado, msk la minah ni. Its a huge lesson to everyone! Mcm mmt cina tnjk isyarat luncah kat rmbongan Agung dl tu. Sedar la Malaysian, xkira apa bangsa. Jgn hilang adab serta respect thadap org lain ya.

    ReplyDelete
  11. Ubah KDN ..lansung x relevan..xcekap,lembab,kementerian lembab dalam negeri..

    ReplyDelete

Labels