Followers

Thursday 27 June 2013

DAPigs Mereka Semakin ANGKUH !!! PART 1


Keangkuhan dan kebiadapan puak-puak DAPigs semakin menjadi-jadi , malah sejak beberapa lama dulu puak-puak ini sentiasa mencari jalan dan peluang namun mungkin pada ketika itu sahabat sesyurga mereka masih mempunyai pendirian maka laluan yang di cari agak sedikit sukar.

Namun sejak bersahabat dan akrab bersama PAS dan PKR , rakyat sudah boleh melihat bagaimana puak-puak DAPigs ini mula menyusun perancangan licik mereka.Sama ada sedar atau tidak DAPigs kini sudah meletakkan diri mereka di kedudukan yang tidak lagi boleh di cabar oleh mana-mana sahabatnya waima PAS sendiri pun langsung tidak mampu mengangkat muka khususnya dalam soal berkaitan agama Islam.

Dalam beberapa keadaan PAS hanya di lihat sebagai ANJING suruhan dan pak pacak untuk menjadi benteng mempertahankan pimpinan DAPigs.Jangan lupa bagaimana tertib dan berdisiplinnya unit amal PAS sewaktu menjaga Karpal Singh satu ketika dulu.


Kemudiannya PKR , habis seluruh negara di canang kononnya merekalah yang paling relevan dalam negara malah dalam barisan pembangkang juga.Namun semuanya hanya khayalan belaka apabila Anwar sendiri pun di minta untuk bertaubat oleh Karpal.

Maka kita perlu faham bahawa macai-macai tidak sedar diri inilah yang sebenarnya sudah memberikan ruang dan peluang kepada DAPigs untuk terus unggul bertakhta di persada memijak-mijak kepala puak-puak PAS dan PKR.

Kerana itu maka DAPigs mula melangkah , tak perlu rasanya MMI ceritakan semula kejadian serta aksi bangsat puak-puak DAPigs ini cukup rasanya dengan insiden kalimah Allah.

Baru-baru ini kita lihat bagaimana satu persatu puak macai DAPigs ini mula mengulangi aksi dan tindakan biadap lagi bangsat mereka apabila mula menghina YDP Agung malah turut menghina agama Islam.



Tidak cukup dengan itu kita di kejutkan pula dengan kenyataan daripada Teressa Kok yang jelas menentang Islam sebagai agama rasmi Malaysia.


Teresa dalam perbicaraan kes samannya terhadap Utusan Malaysia hari ini menyatakan pendirian tersebut apabila ditanya peguam yang mewakili Utusan dan Ketua Pengarang Utusan, Datuk Zaini.Baca Seterusnya 

Apakah semua yang berlaku di atas sekadar satu sandiwara yang sengaja di cipta untuk merancakkan dunia politik negara ??

Rasanya tidak , ianya berlaku kerana peluang dan ruang yang di buka terlalu luas oleh segelintir mereka di luar sana (PAS & PKR) yang kononnya berbicara soal perjuangan.Namun pada asasnya mereka sendiri pun sebenarnya sudah hilang maruah apabila prinsip sendiri di gadaikan.

Sambung di Part 2 ....

MMI.

1 comment:

  1. jatuh kan penang terkubur lah ego mereka....caranya dgn melantik ketua menteri p.pinang dikalangan orang melayu utk pru14.....sebab org melayu p.pinang dah berpuluh2 tahun tidak pernah mendapat ketua menteri melayu.... bangkit kan tsunami melayu p.pinang dimana pengundi melayu bahagian pulau dan seberang prai apabila dicampur melebihi peratus penduduk puak cina....oleh itu ketengahkan pandangan ini dengan input2 yg baru utk menaikkan tsunami melayu p.pinang.....mulakan kempen dari sekarang supaya pengundi melayu penang sedar dan tidak lesu juga tidak putus asa....tanamkan harapan kpd org melayu p.pinang yg mereka patut berjuang demi kepimpinan bangsa melayu p.pinang............sekiranya dap tidak jatuh di p.pinang pada pru 14 keseluruhannya.....sekurang2nya dap akan luka parahhhhhhhh ......bangkitkan tsunami melayu p.pinang......

    ReplyDelete

Labels