Followers

Wednesday 12 June 2013

PANAZZ Penyokong Sendiri Akui Anwar Semakin Hilang Rentak !!!


Anwar sudah semestinya sibuk mencari ilham bagi mengembalikan keyakinan juak-juak macainya bahawa beliau masih menjadi aset kepada pembangkang di Malaysia.Dalam suasana politik yang tidak menyebelahi pembangkang sejak reformasi mengambil tempat , Anwar sudah tentu tahu kelibat serta auranya akan hilang hari demi hari.

Himpunan "Black505" yang di pimpinnya di seluruh negara ternyata hanya hangat-hangat tahi ayam apabila rakyat marhaen cuba dijadikan kambing hitam bagi menutup janji untuk bersara dari dunia politik sekiranya pembangkang tidak dapat menguasai Putrajaya dalam PRU13.

Bagi MMI , Anwar di kira masih bernasib baik kerana masih memiliki kambing-kambing berjanggut yang tahap pemikirannya terlalu rendah malah sanggup menggadaikan prinsip serta maruah perjuangan sendiri.Namun MMI tak hairan sangat sebab nama pun kambing berjanggut memang semacam itulah sikap mereka.

Rumput yang menghijau di tengah padang tidak mahu di ragut malah mempersoalkan pula sama ada rumput tersebut benar-benar rumput sebaliknya lebih suka memilih untuk menelan rumput kering yang telah di racun.

Anwar tahu bahawa mata-mata sepet yang mengaku bersamanya tidak ikhlas malah sedang mempergunakan beliau bagi mendapatkan sesuatu.Anwar juga tahu ada beza diantara kambing berjanggut dengan si mata sepet namun dalam keadaan sekarang beliau tidak mampu melakukan apa-apa waima si mata sepet langsung tidak mengendahkan saranan beliau untuk menyerang SPR dan kerajaan kononnya pilihanraya baru-baru ini tidak telus.

Pada ketika Anwar tersenyum kononnya rakyat sudah termakan jerat pelanduknya , si mata sepet jauh lebih bijak apabila berpura-pura TUNDUK kepada BANGSA MELAYU.Tunduk itu bukan tunduk biasa , tunduk itu bagi mendapatkan perkenan untuk menjadi ketua menteri seterusnya memperakui bahawa hanya kawasan yang pembangkang menang sahaja proses pengundian itu telus.

Hahahaha mata sepet ni memang bijak , PERSETAN apa yang Anwar mahukan kerana kuasa kini sudah di depan mata.Anwar atau KUASA ?? Hihihi Anwar melopong di liwat si mata sepet dan konco-konconya.

Apa lagi yang Anwar ada selain si kambing berjanggut dan konco-konconya ?

Menurut sumber kandang Anwar pun huru-hara !! Apa benar ianya huru-hara ?? Nantikan masa itu akan tiba pasti semua pihak akan mengetahuinya.

Dalam hal ini apa lagi yang Anwar ada selain dari empunya diri ??

Apakah suara dan lenggok tarinya di pentas-pentas opera pembangkang akan terus di terima selepas ini ??

Rasanya adalah lebih adil kesimpulan itu di suarakan sendiri oleh mereka-mereka yang selama ini menjadikan si kambing dan si mata sepet sebagai sahabat kepada si Anwar bermata satu.

Di petik dari blog kerajaan rakyat.

Mungkin ramai sahabat Kerajaan Rakyat dikalangan PKR, terutamanya penyokong dan peminat tegar Anwar Ibrahim tidak bersetuju, tetapi saya berpendapat karier politik Anwar Ibrahim memuncak ketika era Reformasi 1998, bukan sekarang!! Masakini Anwar Ibrahim sedang berusaha bersungguh memperlahankan zaman kejatuhannya !!

Mengukur berdasarkan bacaan politik semasa dan beberapa kesilapan besar partinya yang kerap dikesampingkan dan dianggap remeh oleh Anwar Ibrahim, Kerajaan Rakyat kira untuk Anwar Ibrahim bangkit semula amat samar apa tah lagi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Kerajaan Rakyat adalah antara jutaan rakyat Malaysia yang mengharapkan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia agar dapat baginya mengangkat martabat rakyat marhean, tetapi saya juga adalah pemerhati politik yang tidak taksub, malah saya menilai irama politik politikus bersendikan alunan badai politik semasa.

Walau bagaimanapun Anwar Ibrahim akan tetap dikenang sebagai politikus dan pemidato politik terbaik negara disamping bekas pemimpin pelajar yang amat glamour di eranya.

Komen MMI , Dah sampai masanya Anwar perlu melihat kepada kehidupan hari tuanya.Tua bermaksud tempoh jangka masa yang kita miliki sudah hampir sampai penamatnya.Penuhi impian untuk menjadi pensyarah sebelum impian menjadi kenangan yang penuh dengan aksi akrobatik dan chinadollnya.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels