Followers

Saturday 15 June 2013

RBA Tunjuk Muka Di Flashmob 505 SOGO ?!!


Lagi himpunan haram oleh juak-juak macai pembangkang telah diadakan petang tadi bertempat di hadapan komplek SOGO.Motif himpunan atau "flashmob" ini tidak lain dan tidak bukan untuk mencetuskan sesuatu supaya ianya boleh di jadikan sebagai modal bagi meneruskan perhimpunan di padang Merbok pada 22 Jun nanti.

Hahaha semua ni poyo dan jelas sekali ianya sekadar gimik memandangkan Anwar dan pembangkang amat-amat memerlukan isu sekarang kerana himpunan "black505" semakin di tolak oleh rakyat.Jika ada sekalipun mereka-mereka itu hanyalah penyokong-penyokong tegar pembangkang yang bakal di kerah dari seluruh negara.

Apa pun himpunan di SOGO yang bermula pada jam 2.30 petang tadi hanya di sertai oleh 50 orang macai-macai pembangkang yang kemudiannya berakhir dengan 17 orang daripadanya di tahan pihak polis.



Agak menarik apabila sumber dari rakan blog telah merakamkan gambar mereka-mereka yang dipercayai sebagai anggota Red Bean Army.Sejauh mana mereka terlibat dengan RBA , MMI sendiri kurang pasti namun melihat kepada gambar yang diambil memungkinkan mereka-mereka itu terlibat.



Syabas kepada PDRM yang bertindak tegas dan inilah yang di mahukan oleh jutaan rakyat Malaysia.Selagi langau-langau ini di biarkan beraja di jalanan selagi itulah dakyah dan sikap besar kepala mereka akan terus-terusan memuncak.

Malaysia ada undang-undang maka gunakannya bagi mengajar langau-langau ini supaya tahu menghormatinya.Jangan gadaikan maruah negara kerana langau dan macai-macai bangsat ini.

Dalam masa yang sama puak-puak macai ini juga di kesan membawa kanak-kanak serta ahli keluarga.Agak pelik apabila melibatkan anak-anak kecil yang mereka sendiri tidak faham niat dan tujuannya.

Bagi MMI mudah ianya merupakan sebahagian daripada tujuan untuk meraih simpati.Percayalah ini yang di mahukan oleh mereka TANGKAPAN BERERTI MATLAMAT UNTUK MENCETUSKAN SESUATU BERHASIL namun MMI yakin ianya tidak semudah itu kerana rakyat Malaysia jauh lebih bijak dari termakan propaganda bodoh puak-puak bangsat ini.


Apakah kanak-kanak ini faham dengan situasi dan keadaan di sekeliling mereka ? Adakah mereka tahu kesan daripada kehadiran itu yang memungkinkan berlaku kecederaan atau sebagainya ? 

Paling pasti hak kanak-kanak ini telah di nafikan oleh ibu dan bapa mereka sendiri apabila di heret untuk berada dalam kawasan dan keadaan yang memungkinkan berlaku kekecohan.

Lagi gambar dan berita kejadian petang tadi Klik Sini

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels