Followers

Tuesday 9 July 2013

Alo Guan Eng Mau Pusing Cerita Ka ??


Kenapa perlu Akta Hasutan dimansuhkan? Adakah dengan mansuhkan akta ini, rakyat dan negara akan hidup dengan lebih aman? 

Kenapa pakatan haprak makin gelabah beruk dengan akta ini? Nak tergelak bila Guan Eng si Cina komunis ni keluarkan 'fatwa' baru kononnya Kerajaan tidak tepati janji. 

Apa cerita lu LGE mau pusing cerita ka?? 

Kenapa pakatan haprak nak sangat mansuhkan Akta Hasutan ni? Adakah Kerajaan BN selama ini tidak tepati janji pada rakyat? Seharusnya LGE tanya pada diri mereka sendiri, siapa yang Tepati Janji dan siapa yang Tak Tepati Janji pada rakyat? Boleh jawab ka..?? 

Pakatan Haprak beria-ia nak mansuhkan Akta Hasutan sebab diaorang memang nak ubah Perlembagaan Persekutuan. Beberapa perkara utama akan diubah dan niat mereka untuk jadikan Malaysia sebagai negara bukan Islam boleh dicapai. 

Rakyat harus tahu, siapa yang selalu menghasutkan dengan pelbagai provokasi dan fitnah dengan niat rakyat benci pada Kerajaan dan sistem Kesultanan Melayu. Kalau semua orang boleh cakap sesuka hati, negara tak ada undang-undang...apa guna Malaysia jadi sebuah negara ? 

MMI yakin dengan pendirian tegas DS Zahid Hamidi, keselamatan rakyat dan kestabilan negara dapat dijaga dengan baik. Tak payah dengar sangat cakap puak pakatan, diaorang ni bukan boleh buat apa pun. Janji pada rakyat pun tak boleh tunaikan, inikan sibuk nak ubah Perlembagaan negara. 

Penang pun tak boleh jaga rakyat sama rata...jangan duk bisingla LGE oii!! Tak percaya ?? Baca Sini 

kredit gossip rakyat 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels