Followers

Saturday 17 August 2013

260 Kilometer Sejam !! Nak RACING Ka UAI ??



Penceramah bebas, Ustaz Azhar Idrus dilaporkan terlibat dalam kemalangan jalan raya, pagi tadi. Namun, beliau dikatakan tidak mendapat sebarang kecederaan. Kemalangan berlaku di Pengadang Baru, Kuala Terengganu.


Ada sumber yang kata UAI ni bawa LAJU tu..


Kalau betul tak ke naya si bapa dengan anak yang katanya mengalami kecederaan tu ? Baca Sini 

MMI

1 comment:

  1. Tangkap si puak PAS ini kalau dia pandu laju dan menyebabkan KECEDERAAN pd. pemandu lain, termasuk ada nak kecil dlm- kereta itu! Kalau betul, ustaz boleh perangai GANAS mcm SAMSENG ni?!

    Namun saya amat risau betul dgn kejadian malang yang menimpa 4 pegawai-pegawai agama dari JAKIM yg. terbunuh dgn. amat ngeri akibat langgar-lari oleh lori balak di bulan puasa, termasuk Allahyarham Tim. Pengarah JAKIM S'wak , dan Mufti Perlis kita cedera akibat baru dirompak dgn - ganas dgn. pedang Samurai - semua ini di S'wak.

    Saya rasa perlu KDN kena menyiasat adakah pegawai agama kita (yg. TULEN!) sengaja disasarkan. S'wak mahu ditawan puak Kristian Zionis DAPigs/PKR, termasuk dgn mengKRISTIANkan seramai Bumiputera miskin di pendalaman dan menggunakan agama Kristian utk mendpt sokongan kpd- DAPigs/PKR. Jadi setiap pegawai tinggi agama JPA sekarang mesti ada pengawal iringan/keselamatan polis utk. tugasan rasmi dan di rumah mereka.

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

    ReplyDelete

Labels