Followers

Friday 23 August 2013

ANWAR Guna MC PALSU ?!!


Sejak petang semalam di khabarkan sudah ada yang seram sejuk kerana tindakan seorang anak muda ini yang di lihat mampu merebahkan kredibiliti kaki liwat paling top di Malaysia.Tindakan Yuktes yang telah menyerahkan bukti sijil sakit palsu Anwar Ibrahim kepada wakil Pejabat Peguam Negara kini menjadi perhatian banyak pihak.Menurut Yuktes sijil tersebut adalah palsu dan telah diuruskan oleh Rafizi atas arahan Anwar.

Oih kalau benarlah apa yang di ungkapkan oleh Yuktes ni memang celaka besaq lah sebabnya mana boleh orang lain main urus-urus MC bagi pihak orang lain.Rafizi bapok yang baru-baru ni terserot teloq dengan Zahid Hamidi pula tu yang jadi "mastermind" ish ish agak-agak lah nak tunjuk setia pun !

Apa pun penyerahan bukti tersebut sudah tentu akan turut melibatkan si doktor yang mengeluarkan MC terbabit.Untuk makluman setiap doktor khususnya yang membuka klinik swasta sebenarnya tertakluk di bawah satu peraturan iaitu setiap MC yang di keluarkan mestilah mempunyai rekod dan ianya akan di pantau oleh Kementerian Kesihatan bagi mengelak klinik-klinik swasta menjual MC.

Itu yang MMI di fahamkan , soalnya sekarang doktor yang mengeluarkan MC terbabit harus juga di siasat.Dan kalau nak memudahkan cerita , kepada doktor terbabit lebih baik segera menjelaskan keadaan sebenar kerana sijil MC tidak boleh berbohong !

Apa pun MMI tetap dengan sokongan mencari kebenaran buat Saiful Bukhari , moga-moga dengan tindakan terbaru ini dapat memastikan si peliwat menerima hukuman yang setimpal.


Jangan biarkan peliwat bebas di kalangan masyarakat !!

MMI

1 comment:

Labels