Followers

Wednesday 21 August 2013

BAPOK Mana Yang Kena LONDEH Ni ??

Gambar Hiasan
Apa yang MMI nak semua tahu adalah seorang bapok paling di sayangi dalam PKR kini tersenyum sumbing sorang-sorang kerana habis segala kena londeh.Dan lebih panas lagi bapok ni bukan kena londeh dengan orang tapi londeh diri sendiri.

Nak tau bapok mana ?

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi hari ini menarik balik saman fitnah yang difailkan terhadap Mohd Rafizi Ramli selepas pengarah strategik PKR itu bersetuju mengeluarkan kenyataan yang diakuinya tidak betul daripada blognya.

Dalam kenyataan yang dibacanya di Mahkamah Tinggi di sini, Mohd Rafizi berkata Ahmad Zahid tidak menyalahguna kuasanya (ketika menjadi Menteri Pertahanan) dalam apa jua cara dan tidak mempunyai peranan dalam penetapan keputusan berkaitan transaksi pembelian saham dan tanah pembangunan.

"Saya berpuas hati dengan penjelasan plaintif (Ahmad Zahid) bahawa plaintif tidak menyalahguna kuasanya dalam apa jua cara dan tidak mempunyai sebarang peranan dalam keputusan Boustead Holdings Berhad untuk menyertai transaksi bagi memperoleh saham dan tanah pembangunan milik Astacanggih Sdn Bhd daripada Awan Megah Sdn Bhd seperti yang disebut dalam artikel saya bertarikh 29 Disember 2012.

"Oleh itu, dengan ini, saya secara sepenuh hati dan tanpa sebarang syarat menarik balik kenyataan tidak benar yang saya buat dalam artikel saya itu berkaitan plaintif," katanya.

Peguam Datuk Saseedharan Menon, yang mewakili Ahmad Zahid, memberitahu mahkamah bahawa Ahmad Zahid menerima kenyataan itu dan menarik balik saman fitnah yang difailkan terhadap Mohd Rafizi.

Pesuruhjaya Kehakiman Lee Heng Cheong membenarkan permohonan itu dan membatalkan saman berkenaan, tanpa sebarang perintah berkaitan kos.

Ahmad Zahid memfailkan saman itu pada 25 Jun dengan mendakwa Mohd Rafizi menyiarkan dalam laman blognya, RafiziRamli.com, satu artikel yang mengandungi perkara tidak benar dan ditulis dengan niat jahat untuk memberi gambaran negatif tentang beliau (Ahmad Zahid).

Ahmad Zahid menuntut ganti rugi am, khas dan teladan serta penarikan balik artikel itu sepenuhnya serta permohonan maaf dalam empat akhbar harian tempatan. - BERNAMA

"Ya, saya akan hadapi saman tersebut. Saya akan go through dengan lawyer saya mengenai isu ini," kata Rafizi. “Kalau dia saman saya, baguslah, kita boleh sapina semua dokumen nanti. - MALAYSIAN INSIDER, 26 JANUARI 2013

Hiarkhh tuihhh Rafizi ni bukan main lagi sebelum ni kalau menengok ayat yang keluar dari mulut dia perghh kompon zahid pun boleh melutut..Tapi sekarang apa jadi bro ?? 

Hahaha dengaq cita berlari balik dari mahkamah tadi sebab nak jumpa bang non mengadu hal kihkihkih BAPOK HAPRAK !!

MMI

2 comments:

  1. bkn takat suruh minta maaf jer tp kena siarkan kenyataan maafnya didlm laman blog nya !

    ReplyDelete
  2. Mai ramai2 kita gelak kat bapok ni hah hahhh hahhhhhhhh.

    ReplyDelete

Labels