Followers

Friday 16 August 2013

Hak MUTLAK Menteri Untuk Lantik Anak Jadi Pegawai Khas ? Kita tengok HAK Siapa Yang Lebih MUTLAK Lepas Ni !!


Dah berbuih dah pesanan demi pesanan kita bagi , dah tu tiap kali PM buka mulut ja mesti akan ada isyarat supaya mereka-mereka yang mengaku pemimpin kat atas sana noo untuk meletakkan suara rakyat sebagai keutamaan sejajar dengan slogan Rakyat Di Dahulukan , Pencapaian Di Utamakan.

Namun Datuk Najib selalu kena tipu dengan puak-puak yang kaki ampu ni malah lebih dasyat dah makin sombong.

Tentang isu perlantikan Nedim sebagai pegawai khas Nazri Aziz tu khabarnya Nedim di tugaskan untuk membantu beliau mengatur acara untuk berhubung dengan pengundi muda di kawasannya.

MMI sebenarnya malas nak komen isu-isu macam ni , kalau diikutkan daripada tujuannya MMI ok ja tapi kenyataan Nazri Aziz yang agak angkuh apabila diajukan soalan tentang perlantikan itu jelas amat tidak di senangi oleh banyak pihak .. NATIJAHNYA ..




Bongkak sangat ni !! Kepada Nazri Aziz lu lupa satu perkara bro , orang-orang kat bawah ni punya hak yang jauh lebih hebat dari jawatan lu sebagai Menteri.Senang cita YOU HAVE CROSSED THE LINE !!

MMI

4 comments:

  1. Kalau pemimpin tak MENDENGAR SUARA RAKYAT akan hilanglah kepercayaan rakyat pada pemimpin & Kerajaan serta dengan mudah kerajaan itu akan/bakal di tumbangkan oleh Kuasa Rakyat @ Undi. Untuk itu PM harus bertindak TEGAS (segera) dengan melantik seorang yang lebih berwibawa untuk menggantikan beliau demi menjaga nama baik & integrity Kerajaan BN & UMNO khasnya.

    ReplyDelete
  2. PM Najib WAJIB mengambil tindakan keatas nazri. Jika PM Najib gagal, UMNO WAJIB menyingkir PM Najib dan nazri. Jika UMNO gagal, rakyat tiada pilihan selain menyingkir UMNO pada PRU14.

    Anti Munafik.

    ReplyDelete
  3. Aku rasa kalau Najib terajang Menteri Mulut Cenonot ni keluar kabinet, indeks populariti dia naik ke +10. Sekarang ni - 40.

    Kalau Najib tak terajang, akan merudum lagi lah jawabnya.

    Indeks populariti mana aku pakai? Aku punya sendiri ler... Peduli apa, Fuckatan pun boleh sendiri2 buat, sendiri2 hebohkan...

    ReplyDelete

Labels