Followers

Thursday 15 August 2013

Mujahid Yusof Rawa Nak Unit Amal Ganti POLIS ?? SENGAL !!


Ni ada sorang lagi orang kuat PAS yang buta tentang undang undang agaknya.Dah jadi ahli parlimen di Parit Buntar tu tapi macam mat bangla yang baru sampai Malaysia pula. 

Mujahid Yusof Rawa dah keluarkan kenyataan yang mengatakan bahawa tidak perlu melibatkan anggota polis dalam isu penggunaan surau oleh penganut Buddha di Kota Tinggi baru baru ni, dan satu kes lagi tentang Maznah yang merupakan jurulatih anjing yang memuat naik video ke laman youtube tentang sambutan hari raya bersama sama anjing. 

Persoalannya, kalau bukan polis yang membuat tangkapan serta pendakwaan, nak suruh siapa lagi? Pakcik si Mujahid ni ke yang nak pegi tangkap? 

Agaknya akal memang dah kurang Mujahid ni.Kalau dah tak tau pasal undang undang atau akta baik duduk diam. 

Yang Berhormat tu anak kepada ulama, jadi jangan le nak malukan arwah tuan guru Yusof Rawa dengan kenyataan macam tu. 

Apa mungkin Mujahid nak Unit Amal yang buat kerja tu kot ? Hahahaha agak-agak lah Mujahid ooi !!


MMI

1 comment:

  1. Azeez rahim punya cerita terbaru takde ke? Takkan dah senyap, banyak orang tak senang duduk azeez jadi pengerusi tabung haji, ungku aziz dah letak benchmark pengerusi tabung haji di satu tahap yg tinggi, dari segi akademik dan pangalaman bisnes. Ya betul azeez byk buat kerja kebajikan tapi tak boleh disamakan dgn dunia korporat. Azeez buat kerja kena ada kamera wartawan dan blogger, sbb nak canang satu dunia ex tingkat 4 ni buat kerja moolia, belakang masyukk...buat kerja ada makna

    ReplyDelete

Labels