Followers

Sunday 11 August 2013

PANAZZ Ada Air Mineral Orang MATI ??!


Sebelum ni pun MMI ada dengar dari sorang rakan yang menceritakan tentang perihal air mineral yang tercemar ni.Tapi kurang pasti sejauh mana kebenarannya , terkini pula melalui sumber dari blog parpukari mendedahkan perihal yang sama.Sejauh mana kebenaran cerita ni MMI sendiri pun kurang pasti jom kita ushar tengok ..

Tahukah anda mineral water atau air mineral jenama Spritzer dan Cactus adalah air mineral yang paling kotor dan jijik untuk diminum!

Air mineral ini adalah keluaran syarikat cinabeng bernama Chuan Sin dan. Diedarkan oleh Yee Lee. Aku diberitahu sumber air mineral ini diambil dibawah Bukit dimana atasnya adalah jerat Cina.

Ini bermakna sumber air tu adalah dari hasil mineral cinabeng-cinabeng yang dah mampos lama kat atas tu. Dasyat beb. Orang Taiping semua tahu akan hal ini.

Oleh yang demikian kamu semua Umat muslimin dan muslimat kena jauhi produk ini. Jangan minum Spritzer dan Cactus!

Aku harap pihak berkuasa akan ambil tindakan terhadap syarikat Cinabeng ni.

Tu dia kalau betullah memang macam haram..So rasanya untuk langkah berhati-hati lebih baik kita elak dari guna air mineral terbabit kurang-kurang boleh jalan sekali kempen BOIKOT produk cinabeng ni.


MMI

2 comments:

  1. BBC.. jangan tak boikot.. kemenangan utk melayu dimasa akan datang

    ReplyDelete
  2. Air mineral Mesra Petronas dari sumber yang sama air mayat katanya cuba cek SUMBER airnya?tah betul tah tidak? Air ECPI tu keluaran SIYAH betul ke?

    ReplyDelete

Labels