Followers

Wednesday 21 August 2013

PANAZZ Rayer Terima UGUTAN BUNUH !! Cari POLIS Buat Apa ???

Gambar Hiasan
Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Delima, RSN Rayer menerima kejutan hari ini apabila keluarganya menerima bungkusan plastik mengandungi peluru hidup di rumahnya di Island Park, Green Lane di sini.

Menurut laporan polis dibuat bapa ADUN itu, Rajaji Jeganathan Rayer, bungkusan peluru jenis 9mm itu dihantar oleh seorang lelaki yang tidak dikenali kira-kira jam 7 pagi ini.

Katanya, sejurus menerima bungkusan yang berisi peluru itu, beliau telah menghubungi anaknya yang juga seorang peguam, sebelum membuat laporan polis di Balai Polis Jelutong di sini.

"Dalam perjalanan ke Balai Polis, anaknya sekali lagi dikejutkan dengan satu khidmat pesanan ringkas (SMS) yang berbaur ugutan bunuh terhadapnya," katanya dalam laporan polis itu.

Baru-baru ini Rayer dilantik sebagai peguam bela dalam kes lima penjenayah yang mati ditembak polis di sini Isnin lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner Mazlan Kesah mengesahkan laporan polis itu dan berkata polis sedang melakukan siasatan. - BERNAMA

Hah tau kalut !! Perlu diingat MMI sama sekali tidak menyokong bab-bab ugut dan bunuh membunuh ni tak kiralah siapa pun tapi apabila melihat sikap Rayer sendiri yang suka mencari keuntungan politik dalam isu tindakan polis terhadap puak-puak mafia tu kadang-kadang naik menyampah juga.

Dalam kes ni rasanya MMI nak kata padan muka sebab dia sendri yang cari pasal.

Dah tu sebelum ni bukan main lagi nak bela puak mafia tu kononnya polis tak baguslah , hah sekarang pi mengadap siapa kalau bukan polis ????? Awat yang tak pi minta bantuan unit amal noo ???

Kepada pihak polis teruskan amanah dan tanggungjawab anda MMI sokong 100% dan kalau boleh jangan lupa ambik report si Rayer dan siasat mana yang patut.Bagi dia reti sikit..Tapi orang macam ni tau reti ka aaa ?????

MMI

3 comments:

  1. Boleh percaya ke mamat tu. kalau dah bersekongkol dgn gengster mana tahu dia suruh gengster hantar peluru tu kat dia sngaja nak jatuhkan kredibiliti polis.

    ReplyDelete
  2. Nonsense...rekaan semata mata. Sapa lah nak kasi ko peluru. Apa raa...dia ingat filem tamil ka?

    Jgn dilayan..pas nih jgn plak ada yg kata salah UMNO lah...Perkasa lah...PEKIDA lah...

    Saja nak laga lagakan masyarakat.

    Dapat peluru ka...dapat kambingkan..diam ajerlah..tak payah panggil press.

    ReplyDelete
  3. Padan muka! Kena hati2 dgn dia ni.. bermuka-muka.. hindu ni mmg kuat berlakon... sama mcm mentor dia..

    ReplyDelete

Labels