Followers

Friday 23 August 2013

Pembebasan Sirul & Azilah , Macai Pembangkang Kena JERAT Sendiri !!


Heboh dah di media-media pro pembangkang tentang pembebasan Koperal Sirul Azhar dan Inspektor Azilah Hadri dari tuduhan membunuh seorang model Monggolia Altantuya Shaariibuu.Macam-macam cerita keluar , kira pihak mahkamah ni tak betoi saja lah.

Huhu apa yang boleh MMI kata mudah saja , macam mana blogger MPP Online sebut "Gua yakin puak-puak Pakatan termasuk pemimpin dorang akan kata Mahakamah tak telus dan Hakim Mahkamah dah dibayar oleh Najib untuk membebaskan kedua-dua suspek tersebut.

Walhal, pembebasan Koperal Sirul Azhar dan Inspektor Azilah Hadri dibuat berdasarkan faktor teknikal. Sama macam kes pembebasan Anwar Ibrahim akibat dari dakwaan meliwat Saiful Bukhari Azlan.

Jadi.., kalau puak-puak Pakatan boleh menerima keputusan Mahkamah untuk membebaskan Anwar yang dituduh meliwat Saiful Bukhari Azlan.., kenapa macai-macai tu nak meroyan pulak bila Mahkamah yang sama membuat keputusan untuk bebaskan Sirul dan Azilah?

Kalau nak bantah sangat keputusan Mahkamah dan tuduh Mahkamah tak telus, apa kata puak-puak khawarijj Pakatan semua menolak juga keputusan Hakim membebaskan Anwar diatas sebab teknikal dulu..

Soal siapa bunuh Altantuya, itu kita biar pihak berkuasa yang siasat.., apa yang nak kalut sangat kannn.. Saiful pun tak kalut bila peliwat dia terlepas dan dia dibiar tanpa pembelaan.." selanjutnya 

Hah amacam ? Kalau di ikutkan penggerak politik di Malaysia hari ini rasanya yang paling lantang menjaja tentang hak dan ketelusan adalah puak pembangkang.Jadi dalam isu Saiful sebelum ni dan pembebasan Anwar tu kenapa puak-puak pembangkang diam ?? Macam blogger mpp online kata pembebasan Anwar kerana faktor teknikal bro !! 

Diam sebab gang sendiri ka ? 

Psst kalau ikut kepada cita kat atas tu puak macai pembangkang kena usahakan supaya Sirul , Azilah & Anwar di hadapkan semula ke mahkamah.Kemudian tahan dan lokap mereka.Baru telus .. Amacam ada bran ???

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels