Followers

Monday 19 August 2013

Pulau Pinang Lebih Selamat Dari JOHOR ?? Guan Eng Sah Buta Perut !!


Dulu lahanat ni kata Pulau Pinang jauhhhhhhhh lebih selamat dari Johor ! Ingat lagi dak ? Haaaa masa tu katanya Pulau Pinang ni kira otai abislah pi lah tang mana pun kompom selamat.Betoi ka bro ?

Lima lelaki yang disyaki ahli kongsi gelap 04 dan terbabit dengan beberapa kes bunuh dan tembak di negeri ini, maut apabila berbalas tembakan dengan polis di dalam sebuah pangsapuri di Century Bay, Jalan Pantai Jerejak, Sungai Nibong, pagi tadi. 

Kejadian berlaku jam 4.45 pagi apabila sepasukan pegawai dan anggota polis bertindak melakukan serbuan di rumah berkenaan hasil intipan dan maklumat awam yang diterima.sumber  

Di khabarkan juga Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar telah mengadakan sidang media pada jam 3.30 petang tadi di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Pulau Pinang (IPK).

Sekarang macam mana Lim ? Nak salahkan pasukan polis juga ka ? 

Kepada semua jom kita pakat-pakat peringat Guan Eng musibat ni masa dulu tu sebab ada Akta yang masih menjamin keselamatan rakyat di Malaysia.Sekarang ni kerana puak pembangkanglah maka Akta sedemikian dah tak ada.

Jadi kepada semua khususnya rakyat Pulau Pinang jangan lah pula takut ya sebab ketua menteri ampa salah sorang dari puak pembangkang buta perut tu yang menyebabkan akta-akta pencegahan dah tak ada.

Jangan salahkan polis dan kerajaan lepas ni kalau berlaku lagi kejadian jenayah semacam ni noo..

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels