Followers

Monday 16 September 2013

Allahyarham Chin Peng ?? Masih Ada Yang DUNGU !!


Seperti semua sedia makluam Chin Peng telah pun menghembuskan nafas terakhirnya di sebuah hospital di Bangkok pagi tadi.Serentak dengan itu laman-laman sosial sedikit kecoh dengan bermacam pandangan dari pelbagai pihak.

Namun segalanya terjawab apabila kenyataan daripada pihak kerajaan sendiri yang sudah pun mengesahkan mayat Chin Peng waima abunya sekalipun tidak akan di benarkan di bawa kembali ke bumi Malaysia.Baca juga di SINI.

Malah kenyataan terbaru daripada YAB Datuk Seri Najib juga jelas tidak akan sesekali berlaku usaha untuk mengembalikan mayat Chin Peng ke Malaysia khususnya bagi menghormati balu-balu dan para anggota polis dan tentera yang telah terkorban akibat daripada gerakan yang di sokong oleh Chin Peng sewaktu komunis bermaharajalela satu ketika dulu.

Namun di sebalik semua itu masih terdapat mereka-mereka yang MMI kategorikan sebagai DUNGU kerana bukan sahaja menunjukkan sokongan kepada perjuangan komunis tetapi turut menggadaikan maruah diri semata-mata kerana taksub dengan perjuangan dan gerakan SONGSANG yang di pilih.


Apakah mereka-mereka ini sedar dengan apa yang di tulis ? MMI sendiri kurang pasti namun melihat kepada kesungguhannya jelas mereka-mereka ini adalah sebahagian daripada anak bangsa yang makin rosak mindanya.

Jika UMNO di tuduh sebagai macai kerana pertahankan negara dari ancaman komunis seperti Chin Peng agaknya mungkin Komrad Haizal setuju dengan pemimpin dalam gambar di bawah..


Ada sapa-sapa setuju ?

MMI

8 comments:

  1. Kalau Komrad Haizal tu Melayu,dialah Melayu paling BODOH & BANGANG dlm dunia ni

    ReplyDelete
  2. Dia ni bangsa mabuk, makan babi, tak ada bin, tu yang guna istilah ikut suka. RBA sedang berfungsi merosakkan pemikiran Melayu. Bintang 3 yang mampus hanya layak jadi abu taik bintang dan diletakkan dalam tong taik,(tahi).

    ReplyDelete
  3. Manusia jenis apa Komrad Haizal ni..dah gila agaknya. Sakit hati aku baca komennya

    ReplyDelete
  4. Budak Komrad Haizal tu terlebih pekena todi hari ni kut maklumlah sedih sebab kominis no 1 pooojaan dia tu dah mampos....kahkahkahkah

    ReplyDelete
  5. Abu mayat Chin Peng sepatutnya di flush dlm jamban...tak layak utk dikebumikan di Malaysia....melayu2 yg dungu sakit otak nie patut minum air abu mayat chin peng drp jamban tersebut supaya pulih kedunguan mereka....ptuihhhh!!!

    ReplyDelete
  6. Sian die mati kapir.
    Tp lg kesian yg lahir dr mak bapak Islam terikut ikut kemudian mati kapir.

    ReplyDelete
  7. RBA suka menyamar jadi melayu sebab nak jadi melayu tak boleh kena potong dulu..takut..majoriti RBA sayang melayu "benci tapi rindu"..kalau tiada melayu tak kan RBA nak menyamar jadi pariah..tak ada saing nak gocoh

    ReplyDelete
  8. Dalam satu hadis sahih, Rasulullah sedang duduk. Kemudian lalu orang bawa mayat seorang Yahudi. Lalu Rasulullah bangun berdiri.

    Sahabat pun memberitahu kepada Rasulullah, itu adalah mayat seorang Yahudi.

    Rasulullah pun menjawab, "Tidakkah dia (Yahudi itu) juga insan...?"

    ReplyDelete

Labels