Followers

Friday 20 September 2013

Mulut Puak Pembangkang Pasti TERKUNCI Kalau Kena Batang Hidung Sendiri !!


Begitulah luasnya mulut puak-puak pembangkang apabila di sumbat dengan temberang serta caci maki dari pemimpin mereka tatkala berdiri di mana-mana podium untuk berhujah.Dah jadi perkara biasa ada saja ceramah maka sudah pasti kata-kata kesat akan di sulam masuk ke halwa telinga para pencacai pembangkang dan tersengih serta terloponglah mana-mana rongga yang ada seronok bukan kepalang.

Namun semua itu akan hanya berlaku apabila mereka berdepan dengan perkara-perkara yang menjadi makanan mereka umpamanya sewaktu berhimpun beramai-ramai kononnya atas dasar keadilan , duduk beramai-ramai melayan celoteh pemimpin boneka taraf Three Stooges macam Mat Sabu dan macam-macam cara lagi selain dari menjadi pak pacak kepada si putar belit Anwar.

Jangan lupa ada juga yang terjerit-jerit demi kelangsungan dendam hitam yang terkesumat dalam sanubari Nik Ajis sejak dulu kerana bencikan UMNO.

Dan ada kalanya puak-puak pencacai ni terlopong bila mana Dayangku Intan melontarkan suaranya tanpa alunan muzik ish ish macam-macam puak ni boleh buatkan ?

Tapi dalam banyak-banyak tu ada ketikanya puak-puak ni langsung tak berani bersuara apatah lagi nak bergelak sakan.Habis semua TERDIAM mulut kena kunci dan mereka-mereka itu bukan pencacai biasa tapi ketua-ketua pencacai semuanya.

Tak percaya ampa tengok video kat bawah ni ..



Sunyi sepi jakan ? Hahahaha kena balun kaw-kaw punya dengan Zul Kulim , mana pi habis puak-puak yang pandai bercakap sangat tu ??

MMI rasa inilah antara sebabnya kenapa pendedahan yang di buat oleh DAP Insider tentang kepincangan parti DAP tidak di jawab sehingga ke hari ini.Baca SINI & SINI

Senang cita bila kena batang hidung sendiri , tau buat salah kompom puak-puak ni kunci mulut duduk diam-diam macam anak ayam sembunyi bawah perut mak dia.HAPRAK !!

MMI suka nak bagitau dan nak ambil contoh pemuda UMNO ja , lagi berani dari puak-puak pencacai ni .Tengok KJ sudahlah sampaikan budak gebu si Rafizi tu pun hilang punca Klik SINI.

Fathul Bari dalam keadaan bersahaja tanpa emosi mampu melontarkan pandangan dengan baik bukan macam Nasrudin si ketua pemuda PAS tu siap kena sailang dengan Karpal lagi klik SINI.

Ada sorang lagi yang steady bila bab nak berdepan dengan puak pembangkang ni dan MMI melihat cara dan pendekatan beliau bukan sahaja sudah menempelak puak-puak pembangkang tetapi membuktikan pemuda UMNO mempunyai pemimpin yang jauh lebih profesional jika nak di bandingkan dengan puak-puak gebu dalam Pakatan Haprak.



"Tak payah ganggu MB dan exco-exco mereka nak melaksanakan amanah dan tanggungjawab kepada rakyat , Debat dengan saya saja" !!! 

Macam nilah yang kita nak bukan melopong bila senang , tutup kunci langsung tak bersuara bila masa susah !!

Untuk rekod Khairul Azwan Harun atau Azwanbro  merupakan Ketua Pemuda Negeri Perak dan merupakan calon untuk jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia bagi pemilihan 2013 kali ini.

Bagi MMI , Azwanbro harus di ketengahkan dan beliau sejak Perak jatuh ke tangan pembangkang sampai ke hari ini tidak pernah meninggalkan perjuangan untuk memartabatkan Agama , Bangsa & Negara apatah lagi meninggalkan parti keramat UMNO.

Kepada pencacai pembangkang MMI nak bagitau pemimpin kita tak kunci mulut bro !!

Psst itu baru pemuda ...

MMI

2 comments:

  1. Pemuda yg sebegini yg perlu d ketengahkan..

    ReplyDelete
  2. Hebat Zul nie... sampai xdak org nk lawan hujah2 zul dlm parlimen....
    Bila bercakap dgn fakta mmg puak pembangkang takut sampai hilang suara (menyalak)... hihi

    ReplyDelete

Labels