Followers

Saturday 14 September 2013

Pelacur DAPigs Di Biarkan Macam Anjing Kurap ?!


Rasanya tidak ada perkataan yang lebih sesuai daripada pelacur yang di biarkan macam anjing kurap apabila 13 individu yang dulunya bermati-matian mempertahankan puak-puak DAPigs di Perak kini dibiarkan menerima hukuman tanpa sebarang pembelaan daripada puak-puak cauvinis DAPigs.


Masih teringat bagaimana puak-puak ni baring bagai , langsung tak ada hormat kepada Sultan Perak semata-mata kerana mempertahankan kerajaan boneka pimpinan Nizar yang di belakangnya terdiri daripada pimpinan-pemimpin DAPigs.

Semalam Mahkamah Sesyen Kuala Kangsar putuskan 13 individu yang menyertai perhimpunan haram di Masjid Ubudiah , Bukit Chandan empat tahun lalu dipenjara 2 tahun dan didenda sebanyak RM 5000 kerana menghalang majlis angkat sumpah Menteri Besar yang baru.

Ada sapa-sapa dengar mana-mana pemimpin DAPigs yang bersuara mempertahankan pelacur-pelacur ni ?

Nama pun pelacur , sendiri buat sendiri tanggunglah !!

Dalam masa yang sama ada juga suara-suara sumbang dari parti PAS yang mempertahankan tindakan puak-puak ni malah menganggap mereka adalah pejuang.

Hoho pejuang bro !  Mempertahankan puak DAPigs secara membabi buta sedangkan mereka langsung tak faham yang membolehkan kerajaan BN di tubuhkan di Perak setelah 11 bulan pembangkang berkuasa adalah kerana wakil pembangkang sendiri yang tidak menyokong mereka.

Inilah sebenarnya yang membezakan di antara puak pencacai ni dengan pejuang !

Mudah cerita sanggup jadi pelacur DAPigs yang kemudiannya di biarkan umpama anjing kurap.

100% Halal bro sekarang terimalah 2 tahun dan denda RM5 ribu TAHNIAH !!

MMI

1 comment:

  1. Cuba kalau yang kena tu nama cina, dah berpusu-pusu lawyer DAP dan juga lawayer "melayu" liberal jadi hero nak bela mereka. Orang Melayu perlu sedar, mereka ini memang kuda tunggangan yang diperalatkan.

    ReplyDelete

Labels