Followers

Wednesday 9 October 2013

PANAZZ Pengakuan Siti Rafe'ah Tentang @azwanbro ?!!


Hohoho jangan ribut-ribut pak !! Wanita di atas merupakan salah seorang penerima projek ibu di bawah Yayasan Bina Upaya Darul Ridzuan yang menjadi antara teras dan penggerak kepada proses membasmi kemiskinan di negeri Perak.


Siti Rafe'ah merupakan salah seorang penerima bantuan rumah yang di salurkan melalui usaha seorang anak muda bernama Khairul Azwan Harun melalui Yayasan Bina Upaya Darul Ridzuan.

Dan disinilah Khairul Azwan Harun selaku Timbalan Pengerusi Yayasan selama ini mencurahkan bakti beliau bagi membantu rakyat khususnya di negeri Perak Darul Ridzuan.

Untuk rekod Khairul Azwan Harun atau lebih mesra dengan panggilan azwanbro merupakan calon bagi Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia dalam pemilihan UMNO 2013-2016.



Sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Perak yang mengepalai seluruh jentera pemuda UMNO dan Barisan Nasional dalam PRU13 yang lalu , Azwanbro merupakan seorang pemimpin muda yang mempunyai pengalaman dan sudah pun menunjukkan komitmen beliau sebagai seorang pemimpin khususnya di negeri Perak.

Memberikan komitmen dengan mampu mendaftarkan lebih 14,000 ahli Pemuda UMNO seluruh negeri Perak menjadi pengundi berdaftar yang baru & kesannya semua saluran pengundi 5,6 & 7 di kawasan luar bandar dimenangi BN rasanya merupakan BUKTI betapa anak muda ini adalah yang paling layak untuk di angkat sebagai Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.Baca Sini 

Percayalah survival UMNO di tentukan dengan kekuatan jentera pemudanya.Untuk itu pemuda memerlukan seorang pemimpin yang mempunyai keupayaan untuk menzahirkan sokongan anak muda bukan sahaja terhadap parti tetapi juga di peti-peti undi.

Maka Khairul Azwan Harun adalah calon yang paling layak untuk di nobatkan sebagai Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels