Followers

Thursday 17 October 2013

YAHUDI Sudah Mula Gerakan Hati2 Malaysia !!


Semua pihak di Malaysia sudah sedia maklum Mahkamah Rayuan sudah pun membuat keputusan sebulat suara untuk membenarkan rayuan kerajaan mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi pada 2009 yang membenarkan The Herald menggunakan kalimah ’Allah’ dalam versi bahasa Malaysia penerbitan itu.

Oleh yang demikian maka kalimah Allah berjaya di pertahankan oleh orang-orang Islam dan kerajaan yang meletakkan Islam sebagai agama rasmi negara.Maka dengan asas itu bererti kalimah Allah tidak boleh di guna pakai sewenang-wenangnya oleh mereka yang bukan beragama Islam.

Dalam masa yang sama MMI agak pelik kenapa agaknya puak-puak bukan Islam begitu bersungguh-sungguh bertegas mahu menggunakan kalimah tersebut ? Selama ini di semenanjung Malaysia tidak pernah berlaku rungutan mahupun tindakan terkinja-kinja dari puak-puak kafir ni yang mahu menggunakan kalimah Allah.

Barangkali kerana faktor politik yang keterlaluan telah menyebabkan puak-puak ni jadi lagu ni.Malah paling menyakitkan hati apabila ada di kalangan mereka-mereka yang mengaku pejuang Islam boleh pula bersekongkol dengan puak-puak ini.Nauzubillah !!

Pada pandangan MMI , tindakan puak-puak ini tidak ubah seperti orang yang tak percaya tuhan sendiri.Jika kalimah Allah di lihat sebagai kalimah terbaik maka jalan mudahnya adalah dengan memeluk Islam bukannya berjuang untuk menggunakan kalimah tersebut bagi kegunaan agama lain.

Kalau dalam Islam , tindakan umatnya yang mahu menggunakan nama lain selain dari nama-nama Allah boleh sampai tahap murtad.Jadi tak salah kalau MMI kata puak-puak kapiaq yang masih berdegil mahu menggunakan kalimah Allah dalam agama mereka selain Islam , mereka juga sebenarnya murtad dalam agama masing-masing.

Kalau dah sampai tahap itu MMI ingat ampa semua tau lah apa sebenarnya motif puak-puak ni..

Dalam pada tu ada pula puak-puak kat luar sana yang masih tetap nak gunakan kalimah Allah !! Siapa lagi kalau bukan si Guan Eng dan parti DAPigs tu !!

DAP tetap bertegas dengan pendiriannya berhubung penggunaan kalimah ALLAH.

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, parti itu tetap mempertahankan dan tidak akan berganjak daripada pendirian mereka sebelum ini.

“Walaupun Mahkamah Rayuan memutuskan Gereja Katolik dilarang menggunakan kalimah ALLAH dalam penerbitan akhbar mingguannya The Herald, kita (DAP) tetap dengan pendirian seperti sebelum ini. Pendirian DAP berhubung isu kalimah ALLAH adalah jelas.

“Saya rasa anda semua tahu apakah pendirian DAP berhubung isu ini, namun pendirian berkenaan tidak mewakili suara pakatan pembangkang,” katanya kepada media semalam.Baca Seterusnya 

Inilah sebenarnya gerakan YAHUDI yang MMI maksudkan !! Puak-puak ini tidak akan berdiam diri selagi mana mereka tidak mampu mencetuskan sesuatu khususnya kekacauan sesama bangsa dan agama di bumi Malaysia.

Mereka jelas tidak pernah menghormati sensitiviti orang-orang Islam di Malaysia.

Dalam semua keadaan MMI paling ralat dengan tindakan serta sokongan puak-puak PAS yang mengaku pejuang Islam terhadap gerakan puak-puak YAHUDI laknatullah ini.

Sebagai sahabat sebantal dalam Pakatan Haprak , apa yang PAS lakukan bagi memastikan puak-puak kapiaq ini tidak sesekali menyentuh kalimah Allah ? Malah lebih teruk mereka pula yang memberikan sokongan !!

MMI ingat ampa semua boleh pikiaq , cuma hati-hatilah gerakan seumpama ini mampu mencetuskan sesuatu !!

Psst Guan Eng agama apa ???

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels