Followers

Wednesday 13 November 2013

CILAKA Dia Ni Buat Cerita Kuil Kena ROBOH !!!


MMI sendiri kurang pasti "part" mana yang menyebabkan dia ni di lantik menjadi Timbalan Menteri di Di Jabatan Perdana Menteri.Dah la sebelum ni bikin ribut lepas tu bermuka-muka sekarang bila dah di beri peluang buat cerita pula siap minta Menteri Wilayah Persekutuan mohon maaf dekat dia.

Alo brader agak-agak lah , perangai macam ni lah (tak semua) yang MMI meluat dengan puak-puak ni sebab bila dah rasa hebat mulalah..Ingat lu Sivaji The Bos ka ???

Waythamoorthy berkata Tengku Adnan tidak ada urusan dalam mentafsir sama ada tempat itu adalah sebuah kuil atau hanya tempat pemujaan.

“Beliau tidak mempunyai pengetahuan mengenai amalan dan kepercayaan orang-orang Hindu, jadi, beliau tidak mempunyai urusan untuk mengeluarkan kenyataan mengenai perkara-perkara yang berkaitan dengan agama Hindu.

“Sebagai seorang Menteri Persekutuan, beliau perlu menghormati perasaan dan sensitiviti penganut Hindu dan bukannya mewajarkan tindakan tidak berhati perut oleh DBKL.

“Menteri Wilayah Persekutuan perlu meminta maaf kepada masyarakat Hindu kerana merobohkan kuil berusia 101 itu, seminggu selepas Deepavali dan untuk campur tangan dalam hal ehwal Hindu,” kata Waythamoorthy dalam satu kenyataan media.

Alo brader bila masa DBKL roboh kuil ??? Tengok betul-betul ...


Kepada pihak yang kat luar sana jangan main telan ja apa yang di canangkan oleh ketua Hindraf tu , tindakan daripada DBKL itu ada sebab-musababnya.

Memetik kenyataan Tengku Adnan "Saya tak akan lakukan perkara yang sentuh perasaan, terserah kepada mereka. Saya tahu apa yang berlaku (dan) kita cuma nak pastikan tempat ini tidak diambil kesempatan untuk benda selain agama. Kita ada perintah mahkamah,” katanya.

Beliau berkata, seorang sami tempatan yang diarah untuk memantau keadaan di kuil itu memaklumkan kepadanya mengenai penyalahgunaan kuil itu.

“Kita selalu melakukan pemantauan kerana tidak mahu ada yang cuba mengambil kesempatan ke atas rumah ibadat, tidak kira surau, gereja atau kuil.

"Semasa sami itu berada di kuil tersebut, dia sendiri pun terkejut apabila melihat botol arak dalam tandas dan minta saya untuk terus roboh kuil itu. Jadi cuba anda fikir di kuil ada botol arak apa yang patut saya buat," katanya.


Kepala hotak dia !! Sebelum ni bukan main senyum lagi bila dah besaq kepala mulalah..Alo brader MMI tak pernah lupa apa yang HINDRAF pernah kata di Butterworth pada tanggal 9 Disember 2007.
BUTTERWORTH 9 Dis. – Hindu Rights Action Force (Hindraf) hari ini mengisytiharkan secara terbuka bahawa musuhnya adalah UMNO, bukan orang Melayu.Baca Selanjutnya 
Musuh dengan UMNO bukan dengan orang MELAYU ! Abis UMNO tu ahli dia PARIA ka ??????

BANGSAT !!

Lagi gambar dan berita Klik Sini

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels