Followers

Wednesday 6 November 2013

KAMJAT Spesis PENDATANG Ini Makin BIADAP Terhadap MELAYU & ISLAM !!


Barangkali puak spesis pendatang ini lupa yang mereka berada di negara yang menjunjung tinggi agama Islam dan bangsa Melayu.Mungkin juga kerana kedunguan yang meresap dalam jiwa anak-anak muda spesis ini menyebabkan mereka sudah hilang rasa hormat terhadap orang Melayu yang membenarkan mereka menumpang satu ketika dulu.

Malah hampir pasti rasanya kerana BONGKAK dan kaya raya di sebabkan rasa hormat orang-orang Melayu selama ini terhadap mereka menjadikan spesis ini makin BERANI.

Dan mungkin juga kerana BANGSATnya Datuk nenek spesis ini yang tidak pernah memberikan tunjuk ajar kepada mereka menjadikan spesis ini SOMBONG dan semakin KURANG AJAR.

Rasanya dah lama orang-orang Melayu menahan sabar terhadap tindakan demi tindakan puak-puak spesis ini MEMAKI HAMUN orang-orang Melayu dan agama Islam.

Apakah mereka lupa peristiwa 13 Mei 1969 pernah berlaku dan terjadi di bumi Malaysia ini ???

Sebagai rakyat MMI akur dan sentiasa memberikan sokongan kepada saranan pucuk pimpinan negara supaya sentiasa menjaga sensitiviti sesama masyarakat yang berbilang kaum namun kali ini ianya seolah-olah mengajak orang-orang Melayu dan Islam di Malaysia untuk BERENTAP !!

Adakah spesis ini mahu melihat itu berlaku ????

Apa pun MMI sarankan kepada pucuk pimpinan supaya SEGERA mengajar puak-puak ini.Jangan di biarkan ianya berterusan kerana selagi kita tidak bertindak dengan menghukum mereka selagi itulah spesis ini akan MELALAK.

Kenakan tindakan paling keras kepada mana-mana puak waima orang Melayu sekalipun sekiranya mereka MENGHINA mana-mana bangsa dan agama dalam negara kita.

LUCUTKAN KERAKYATAN mereka SEGERA kerana tidak ada gunanya kita berlembut lagi.

Kalau artikel ini boleh dianggap sebagai RASIS dan mahu di kenakan TINDAKAN oleh mana-mana pihak dari kerajaan MMI terima cumanya jangan hanya BERANI dengan seorang blogger seperti MMI sahaja kerana di luar sana jauh lebih ramai puak-puak spesis pendatang yang lebih RASIS dan MENGHINA orang Melayu dan agama Islam yang turut perlu di heret dan di kenakan tindakan !!!

Akhir kata TOLONGLAH bertindak jangan sampai ada pihak yang mengambil tindakan sendiri !!!

KAMJAT !!!!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels