Followers

Sunday 24 November 2013

Mat SABUN Seperti Yang Di Jangkakan !!


Seperti yang MMI jangkakan keputusan bagi Timbalan Presiden PAS akan menjadi milik Mat Sabun , berdasarkan beberapa perkara yang berlaku sebelum dan ketika muktamar sedang berlangsung meyakinkan MMI Bang Mat akan di angkat sebagai pememangnya.Baca Sini 

Syabas MMI ucapkan khususnya kepada perwakilan PAS yang bertanggungjawab memberikan undi dalam pemilihan tersebut.588 undi perwakilan sudah pun mengesahkan kemenangan Mat Sabun menewaskan pencabarnya Nik Amar yang hanya mendapat undian sebanyak 490 undi.


Rasanya tak perlu sesiapa lagi menafikan bahawa PAS sememangnya sudah berubah dan perubahan ini sebenarnya jauh lebih songsang daripada apa yang di canangkan sebelum ini.

Jelas dan pasti mereka mahu lebih..lebih bebas supaya politik yang di bawa dapat menjadikan PAS benar-benar parti politik dan tidak lagi di bayangi oleh mereka-mereka yang terikat dengan soal-soal tuntutan agama.

Semua itu amat perlu hari ini kerana hubungan di antara DAP dan PKR amat-amat perlu di pelihara demi mencapai matlamat bersama mendapatkan PUTRAJAYA !! Klik Sini 

Syabas puak-puak PAS !! 

Baca juga artikel di SINI 

Psst mula-mula dapat keputusan MMI dah tergelak dah .. Mat Sabun dengan Nik Amar depa pilih Mat Sabun !! Steady...kata pejuang agama ??  

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels