Followers

Thursday 21 November 2013

"No ! No ! Im Not Joking .. Saya Tak Sempat Lagi Bagitau Setiausaha Agung Saya" Tu Dia Punya MUNAFIK !!!


Inilah Anwar Ibrahim manusia yang tidak punya jiwa malah sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai kepuasan politik dan dendam terhadap UMNO.Barangkali Anwar lupa selama ini dalam pentas-pentas ceramah yang telah beliau hadiri mulut celupar beliau sudah mengeluarkan berjuta-juta tohmahan serta penipuan antaranya tentang tuduhan UMNO dan Barisan Nasional menggunakan pengundi warga bangla.

Blacks Ops ini bagaimanapun kantoi apabila segala tindak tanduk puak-puak pembangkang di dedahkan satu persatu.Lebih malang tidak ada satu pun laporan polis di buat khusus berkenaan pengundi warga Bangladesh yang kononnya telah di terbangkan ke Malaysia sebelum hari pengundian pada PRU13 yang lalu.

Jelas mereka sanggup bertindak hingga ke tahap itu demi kerakusan seorang pemimpin bernama Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun Anwar meneruskan langkah munafiknya apabila menafikan sebarang penglibatan pihak pembangkang dalam menyebarkan dakyah tersebut sebaliknya menuduh media-media UMNO dan blog-blog pro UMNO sebagai dalangnya.Baca Sini

Langkahan munafik itu berterusan apabila satu persatu penipuan dan pembohongannya di dedahkan.Antara yang paling menarik untuk di kongsi bersama rakyat Malaysia adalah ucapan Anwar dalam salah satu ceramahnya yang menceritakan bagaimana warga Bangla sendiri berjumpa dengan beliau dan memohon maaf kerana menjadi pengundi.dalam ucapan tersebut juga Anwar menyatakan dengan jelas ungkapan ini "No ! No ! Im Not Joking .. Saya Tak Sempat Lagi Bagitau Setiausaha Agung Saya".

Pendedahan yang di buat oleh sahabat blog cucu tok selampit cukup jelas dan video di bawah menceritakan segala-galanya..Klik Sini untuk menontonnya.


PANDUAN ~ Lihat pada minit ke 0.50 , anwar sudah mula membuka cerita tentang rombongan warga Bangladesh telah datang berjumpa dengan beliau dan BUKTI paling JELAS menunjukkan Anwar sememangnya BERBOHONG adalah pada minit 1.47 apabila beliau mula mengeluarkan kata-kata keramat "No ! No ! Im Not Joking .. Saya Tak Sempat Lagi Bagitau Setiausaha Agung Saya" yang di tujukan kepada Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution.

Bayangkan Anwar sendiri yang melontarkan kenyataan tersebut tetapi hari ini boleh pula menafikan keterlibatan mereka malah menuding jari kepada pihak lain.

Inilah bukti bahawa Anwar Ibrahim hanyalah seorang manusia RAKUS yang sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita songsangnya.

Tak payah cakap banyaklah , orang-orang macam nilah yang kita panggil MUNAFIK !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels