Followers

Friday 8 November 2013

PANAZZ Agenda Kristian Libatkan Orang Melayu Islam ??


Apa benar gambar diatas menunjukkan satu majlis ceramah dan tarbiah Kristian terhadap orang-orang Melayu Islam ?? Siap ada gambar pak cik berkopiah dan bersongkok lagi !!

Apa dah jadi ni ?? Adakah ianya ada kena mengena dengan isu penggunaan kalimah Allah yang telah di putuskan oleh Mahkamah untuk tidak membenarkan penggunaannya oleh Herald Catholic ??

Fuh kalau sampai ke tahap itu nampaknya pihak berwajib perlu melakukan sesuatu ini soal akidah bukannya boleh di buat main-main.

Namun ampa semua jangan kecoh dulu , MMI ada jawapannya !

Sebenarnya gambar ini diambil di salah satu program taklimat tentang pelaksanaan dan operasi Politeknik Metro yang di adakan di Kepala Batas.Langsung tidak ada kena mengena dengan sebarang majlis melibatkan penyebaran agama kristian !!


Cumanya lambang salib yang kebetulan terpacul di sebelah kanan gambar tersebut merupakan pantulan cahaya daripada luar dan sebenarnya ia adalah tingkap premis yang di jadikan tempat program tersebut berlangsung.

Untuk makluman MMI bukan sengaja mereka cerita tetapi inilah sebenarnya spekulasi yang kadang-kalanya di mainkan oleh pihak pembangkang semata-mata untuk memburukkan UMNO dan kerajaan.Dalam masa yang sama bagi mengelak sebarang kekeliruan yang mungkin di timbulkan oleh pihak pembangkang di kemudian hari.

Jangan la pula ada pihak-pihak lain yang mungkin akan menuduh MMI cuba bermain sentimen agama atau apa-apa saja kerana niat MMI sekadar mahu memberikan penjelasan.Malah jika di kira soal spekulasi ni puak pembangkang lagi dasyat main sampaikan pemimpin sendiri yang dah pergi meninggalkan kita pun di gunapakai semata-mata untuk memancing undi.


Sapa lagi JAHAT ?!!

MMI

1 comment:

  1. emmmmmm jauh2 lah spt ini...
    singgah sini seketika....
    follow...

    ReplyDelete

Labels