Followers

Sunday 24 November 2013

ROGOL ~ Pemandu Nurul Izzah Di KEHENDAKI !!


Rupanya Pemandu Nurul Izzah adalah suspek utama dalam kes rogol pembantu rumah warga Indonesia, 37 tahun. 

Nama suspek adalah Naim dan menurut mangsa, pemandu Nurul Izzah datang bersama seorang lagi rakannya..mereka berdua membawanya ke sebuah rumah teres dua tingkat d Taman Okid Batu 9 Cheras. 

Beliau kemudiannya d berikan rokok yang mengandungi ganja dan d rogol oleh Pemandu Peribadi Nurul Izzah dan selepas itu oleh rakan beliau. 

Menurut sumber, mangsa d pukul setelah suspek mengetahui mangsa telah menghubungi majikannya. 

Barang yang turut d ambil suspek adalah wang hampir RM 5000, sebuah handphone dan paspot milik mangsa. Suspek melarikan diri bila mangsa berkeras ingin laporkan kejadian pada pihak Polis. 

Mangsa juga d heret dan d humban keluar rumah dan akhirnya mendapat bantuan orang awam yang lalu d kawasan tersebut. Mangsa d bawa ke balai Polis Bt 9 Kajang oleh orang ramai dan suspek kini d buru !! 

Menurut sumber lagi, mangsa ketika sebelum kejadian telah d pujuk untuk d bawa ke Terengganu, mangsa enggan dan menimbulkan kemarahan suspek.sumber 

Orang sendiri pun tak boleh nak jaga ka ?? 

Macam biasa akan ada kenyataan yang merujuk kepada "Mana mungkin saya mampu menjaga segala-galanya , ianya adalah tindakan peribadi yang tidak ada kena mengena dengan mana-mana pihak !" Haaa biasalah jawapan standard !!

Abis tu yang asyik menuduh kerajaan tak betoi sana tak betoi sini tu apa dia ?? Biasalah kelemahan itu ada di mana-mana sebabnya kesalahan yang di lakukan itu adalah tindakan peribadi yang tidak melibatkan mana-mana pihak.Jangan la asyik tuduh kerajaan ja ye tak ??

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels