Followers

Saturday 21 December 2013

Apa Benar Ada GERAKAN Mahu Jatuhkan NAJIB ??


Suasana politik hari ini sebenarnya amat PANAZZ dan panaz ini bukan main-main semuanya gara-gara pengumuman kenaikan tarif elektrik dan cadangan untuk menaikkan kadar tol pada tahun depan.MMI seperti biasa ada pandangan pro dan kontranya boleh di baca dalam artikel-artikel sebelum ini.

Namun ada sesuatu yang rasanya amat perlu di berikan PERHATIAN oleh pucuk pimpinan apabila sudah ada bunyi-bunyi seolah-olah wujud satu gerakan mahu menjatuhkan Datuk Najib.

Bagi MMI bunyi-bunyi ini jangan di buat mudah ianya boleh jadi sesiapa sahaja dan seperti yang semua sedia maklum pembangkang adalah mereka yang sejak dari awal lagi kita tahu begitu obses dengan perkara ini sehinggakan pelbagai cara dan kaedah di gunakan termasuklah membawa rakyat ke jalanraya.

Perlu di ingat MMI bukan sengaja mereka-reka cerita tetapi apa yang terkandung dalam blog Pena Tanah Melayu merupakan sesuatu yang perlu kita berikan perhatian.


Macam sial siapa yang buat gambar ni .. tapi lagi sial dengan gerakan yang nak menjatuhkan pimpinan DS Najib!

Siapa yang terlibat kalau bukan orang dalam yang dipercayai najib. 

Fikirkan! Pena Tanah Melayu 

Secara jujurnya MMI sendiri kurang pasti dari mana sumbernya tetapi seperti yang MMI perkatakan di awal tadi jangan sesekali ambil mudah dengan setiap maklumat yang kita terima.

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels