Followers

Friday 27 December 2013

@ibdil Kalau Nak #Lifestyle Pun Jangan Buat Orang Marah !!


MMI bukan nak buat ramai atau nak marah sapa-sapa cuma nak peringatkan si Ibdil kalau nak ber #Lifestyle sekalipun janganlah sampai orang kat bawah meluat dengan cara kita.Sebagai exco pergerakan pemuda UMNO Malaysia , rasanya Ibdil kena ingat satu perkara TANGGUNGJAWAB dan AMANAH yang telah di berikan oleh seluruh perwakilan dari seluruh pelosok tanahair itu harus di HARGAI.

Jadi dalam suasana politik terkini kena buka mulut lah bro !! Gerakkanlah jentera sukarelawan yang di maksudkan !! Buatlah KERJA !!!!!

MMI nak bagitahu kepada Ibdil takut-takut terlupa PUNCA kemenangan UMNO dan BN pada PRU13 yang lalu adalah kerana TAAT dan SETIAnya orang-orang MELAYU khususnya di kampung-kampung terhadap kerajaan sedia ada iaitu Barisan Nasional.

Malah dalam sistem pemilihan parti pun semua peringkat di akar umbi memberikan undi mereka jadi dengarlah suara akar umbi ni betapa orang-orang di kampung tidak suka sama sekali kepada mereka yang melebih-lebih atau dalam bahasa kampungnya dok tunjuk KAYA macam orang BESAQ !!

MMI nak bagitau ja mana tau dia boleh berubah , itu pun kalau dia baca bloglah kalau asyik dengan Instagram cerut dan posing ala-ala MAFIA Kampung Pisang tu nak buat macam mana TERPULANGLAH !!

"KEHADAPAN BERSAMA" Tag line dah cantik dah !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels