Followers

Wednesday 18 December 2013

MISTERI Penemuan ALIEN ?!!


Apa benar ALIEN benar-benar wujud ?? Adakah makhluk berkepala botak dan bermata bulat seperti mana yang di war-warkan itu benar-benar ada ?? Sejauh mana makhluk yang di istilahkan sebagai ALIEN itu dapat di buktikan ??

Berdasarkan gambar di atas dan di bawah jelas memperlihatkan bukan sahaja ianya wujud tetapi juga hidup di sekeliling kita seperti mana manusia-manusia lainnya.

  



Namun ada sesuatu yang harus ampa semua tahu..Sebenarnya apa yang di lihat dalam gambar di atas merupakan seorang manusia seperti kita tetapi mengidap sejenis penyakit PROGERIA yang menyebabkan seseorang kelihatan lebih tua pada usia yang muda.

 

Orang yang dijangkiti penyakit ini seringkali hanya mampu mencecah usia 30 tahun.Penyakit ini hanya terdapat pada seorang setiap lapan juta kelahiran.


Lelaki dalam gambar bernama Leon Botha merupakan salah seorang daripada kebarangkalian tersebut.Beliau kini berusia 24 tahun dan sudah kelihatan tua.

Jadi kepada mereka yang taksub dengan cerita-cerita UFO dan ALIEN tu jangan pula salah sangka.Ini bukan gambar UFO atau ALIEN tetapi seorang manusia seperti kita yang punya sedikit kelainan kerana mengalami penyakit yang sukar di temui.

Pssst Bersyukurlah kita di lahirkan dalam keadaan sempurna..

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels