Followers

Wednesday 22 January 2014

TAHNIAH Anwar Berjaya Harumkan Nama Malaysia di Mata Dunia !!!


Tahniah ! Itulah ungkapan yang seharusnya rakyat Malaysia atau paling tepat sekali penjilat-penjilat tegar pembangkang ucapkan kepada Anwar Ibrahim kerana telah menjadikan nama negara Malaysia terkenal di mata dunia.

Dalam perkembangan terkini Anwar telah berjaya menyamai pencapaian Tun Mahathir dan sama-sama mencipta rekod tersendiri dalam membawa nama Malaysia.

Cuma rekod Anwar agak sedikit berbeza apabila tindakan beliau telah memalit lumpur buat seluruh rakyat Malaysia kerana insiden pengusiran dari lapangan terbang Narita Jepun.

Walaupun tindakan si Sam ketot bersama penyokong-penyokong PKR yang menjadi sebab musabab kepada tercetusnya rasa kurang senang rakyat jepun terhadap Malaysia , Anwar adalah pencetus kepada apa yang sedang berlaku.


Tindakan membakar bendera negara Jepun sewaktu berdemo di depan kedutaan negara matahari terbit itu benar-benar menyemarakkan rasa marah penduduk mahupun warga Jepun.Kesan akibat tindakan tersebut telah menyebabkan sebahagian rakyat Malaysia yang berada di negara terbabit terasa kesannya.


Bayangkan hanya kerana kedangkalan si Sam ketot dan penyokong-penyokong yang melakukan demo paling bangsat dalam sejarah negara , agama Islam juga turut menjadi mangsa keadaan.

BRAVO ! Satu demontrasi yang rasanya sudah sampai ke tahap perlu di berikan perhatian segera oleh pihak berkuasa.Jangan biarkan si Sam ketot dan Anwar Ibrahim terlepas begitu sahaja.

Ini soal maruah negara ! 

JOM pakat-pakat minta PDRM atau KDN segera jemput 2 mangkuk hayun tu untuk menginap di lokap kerana telah burukkan nama Malaysia.

TANGKAP & TAHAN !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels