Followers

Monday 13 January 2014

Tutup Giat MARA Agenda Puak Cauvinist Usir Melayu , BANGSAT !!!


Di beritakan Pusat Giat MARA di sekitar Selangor hari ini di arahkan supaya SEGERA di TUTUP dengan alasan ianya berada di atas tanah kerajaan negeri.

Alo brader kalau di atas tanah kerajaan negeri sekalipun , kenapa perlu sampai arahkan ianya ditutup ? Bukankah di situ terdapatnya pusat untuk pelajar-pelajar berbangsa Melayu menjalani kursus kemahiran mereka ?


SIAL !! Walau apa alasan sekalipun tindakan ini membuktikan betapa kaum puak bangsat cauvinist ini tidak pernah berpuas hati dengan orang Melayu.

Paling tak boleh blah apa kena mengena wakil The KL & Chinese Assembly Hall turut sama dengan Exco kerajaan negeri Selangor ?


Kepada pemimpin Melayu dalam kerajaan negeri Selangor , TAHNIAH teruskan jadi penjilat kahak puak-puak musibat RASIS ini.

Menurut sumber Pusat Giat MARA Sabak Bernam sudah pun di tutup dan kini sedang menanti masa adalah Pusat Giat MARA Kapar.

Tindakan ini jelas membuktikan betapa pimpinan kerajaan negeri Selangor aka pembangkang tidak punya sifat toleransi , dalam hal sebegini rasanya boleh sahaja kerajaan negeri memberikan kebenaran kepada Pusat Giat MARA itu untuk terus beroperasi atas nama pendidikan.

Tapi mereka lebih suka memilih untuk menghalau orang Melayu !!

MMI

3 comments:

  1. Mana sultan selangor ?

    ReplyDelete
  2. Tahniah kerajaan negeri selangor atas kebaikan budi pekerti kerana menutup giat mara, lepas ni semua hak org melayu kamu ambil 1 persatu. Jangan x ambil kerana orang melayu diselangor baik hati..

    ReplyDelete
  3. ano 13.1 2014 (22.36)....mana Sultan Selangor?
    kalo dah isu kalimah ALLAH , Sultan btitah pun puak pendatang musibat ni leh langgar,leh lawan..ni plak isu cmni...lg la diorg
    dengar pakai lubang idung b**i diorg tu...

    ReplyDelete

Labels