Followers

Sunday 16 February 2014

GEMPAR Upah RM500 Tembak Perdana Menteri ?!!!


Tak sangka ada juga pihak yang boleh buat main-main dengan hal yang melibatkan nyawa orang ni , apatah lagi isu kali ni melibatkan pemimpin.

Menurut kisahnya , sorang ustaz ni bermimpi di hubungi oleh seseorang dan menawarkan sejumlah wang untuk membunuh perdana menteri.

Tu dia aih !! Orang yang ada title USTAZ pun boleh buat main-main dengan mimpi yang semacam ni ? Bukankah mimpi itu mainan syaitan ? Sebagai Ustaz takkan tak tau kot melainkan dia punya niat tertentu dan sengaja nak bikin panas.


Kenyataan terakhir itu adalah yang paling dangkal di buat oleh si mamat ni ! Sebagai seorang setiausaha akhbar menteri besar ianya langsung tak masuk akal.

Cita mudah memang punya niat dan di sengajakan ! 

Ekoran itu pelbagai komen telah di terima oleh si mamat ni berkisarkan kepada kenyataan dan soalan bodoh beliau.

Baca selanjutnya di SINI 

MMI

5 comments:

  1. Apa Dosa PM kepada si babi ni?

    Kalau Theresa Kok di bunuh mmg tak apa kerana dia berdosa & mencar pasal dgn Melayu. Ia memang Slah Theresa Kok sendiri.

    ReplyDelete
  2. cuba tukar mimpi tu kepada anwar ke, karpal singh ke, lim kit siang ke, lim guan eng ke, azmin ke, nik aziz ke...kan sedap bunyi....perdana menteri tu orang yang menabur bakti kepada rakyat tetapi yang kat atas tu menabur firnah aje..lagi baik rasanya kalu terhapus kan?????

    ReplyDelete
  3. Dia ni memang berfikiran radikal sejak zaman sekolah lagi. Pendiam dulu, orang Kelantan panggil 'makan dalam'.

    Soalan terakhir tu memang provokatif sebab abang kandung dia sendiri bekas pelajar undang-undang sivil. Bukannya dia tak tahu jawapanya.

    Kesian mak bapak nya. Susah payah mereka mendidik anak-anak agar menjadi insan kamil yang beriman dan bertaqwa.

    ReplyDelete
  4. nasib ustaz ni tak mimpi anwar sodok bontot dia....kalau tak tentu dia buat-buat tidur je....heheheheheh

    ReplyDelete
  5. Tu le bila lebih taksub buta tuli, fanatik tak bertempat, taat pd mahluk bukan pd yg Esa, semua yg tak berkenan dihati, menjadi musuh w/pun nyata benar, juak mereka sj yg betul...

    ReplyDelete

Labels