Followers

Saturday 15 February 2014

Kit Siang KAFIR Yang KUFUR , BODOH Tuihh !!


Kalau dah namanya kapiaq lepas tu bodoh dan kemudian belagak sombong memang sikapnya akan selalu menuding jari pada orang lain seolah-olah hanya mereka yang paling hebat dalam dunia ni.

Lim Kit Siang bapa kepada segala insiden 13 Mei ini sepatutnya di humbankan ke lokap dan di penjarakan seumur hidup kerana tindakannya pada ketika itu.

Entah mengapa musibat ini sehingga ke hari ini masih di biarkan BEBAS dan melata di seluruh pelusuk negara sedangkan apa yang telah beliau lakukan sebelum ini sebenarnya tidak boleh di maafkan.

MMI yakin dia ni punya salasilah puak yang menyokong KOMUNIS satu ketika dulu !

MMI nak kongsi dengan ampa semua tentang kenyataan daripada Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), Ustaz Abdullah Zaik Abd Rahman yang menceritakan panjang lebar dan mengulas tentang ucapan Kit Siang sewaktu kempen pembangkang di Kajang baru-baru ini yang bersembunyi di sebalik nama "Forum Legasi Tunku Abdul Rahman".

Ustaz Abdullah Zaik Abd Rahman mengingatkan Penasihat DAP, Lim Kit Siang bahawa kekufuran adalah ekstrim yang sebenar.

Disebabkan kekufuran, hakikat kewujudan tuhan tidak dirasai dan ia membawa kepada rasa tidak bersyukur.

“Lim, kekufuran itulah yang sebenarnya ekstrim. Orang kafir yang tidak beriman dan tidak percaya hakikat Allah, Tuhan yang mencipta tidak akan tahu bersyukur. Itulah punca kepada ketegangan yang berlaku di dalam negara ini,” katanya kepada wartawan.

Beliau berkata demikian ketika mengulas seruan Lim Kit Siang kepada golongan moderat untuk sama-masa melawan kumpulan pengkhianat negara yang telah mencetuskan kekacauan dan ketegangan kaum.

Sebaliknya ujar Ustaz Abdullah, kekacauan berlaku apabila orang kafir yang tidak tahu bersyukur mula menuntut dan mencabar pelbagai perkara termasuk kedaulatan Islam dan perlembagaan.

“Mereka tidak tahu menghargai nikmat. Tidak bersyukur. Sebab itu mereka mencabar Allah, rasul, perlembagaan dan kontrak sosial yang telah dipersetujui selama ini.

“Mereka mencabar agama Allah dan mahu sistem yang berasaskan kepada athies sebagai cara hidup,” jelasnya lagi.

Tambahnya, tuntutan-tuntutan melampau yang diperjuangkan oleh DAP dan puak-puak di dalam PR adalah kemungkaran besar yang patut dihalang.

“Ia (perjuangan DAP dan PR) tidak ada kena mengena dengan kesederhanaan. Kalau itu dianggap moderat maka ia merupakan seburuk-buruk kekufuran,” ujarnya lagi.

Lim Kit Siang menyatakan dirinya dan DAP adalah kumpulan moderat yang menentang ketegangan kaum semasa berucap di Forum Legasi Tunku Abdul Rahman di Kolej New Era, Kajang pada Isnin lalu.

Medorat kepala hotak dia , ini Malaysia hormat pada undang-undang dan perlembagaan kalau tidak sila cari tempat lain yang lebih sesuai !!!

Psst tak ada mana-mana pihak yang nak buat laporan ka pasai Kit Siang ni ? Lapor ja sebab dia ni penyebab kepada kekacauan dan insiden 13 Mei 1969.Jom Kasi hantar orang tua lahanat ni pi dalam !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels