Followers

Saturday, 29 March 2014

Nik Aziz Bertanding Presiden PKR ?!!!


Sebagai parti politik yang selama ini mendabik dada kononnya paling terbaik di dunia sudah semestinya pemilihan di peringkat kepimpinan tidak dapat di elakkan.Semua parti politik pun akan mengalami perkara yang sama termasuk juga para NGO dan pertubuhan belia.

Cuma apa yang berlaku dalam PKR ni agak sedikit berbeza dengan lain-lain organisasi.Laki bini pakat dok lawan nak jadi Presiden ! Kihkihkih Anwar dan Azizah masing-masing di sahkan akan bertanding jawatan Presiden parti melalui satu lakonan paling mantap abad ini apabila kedua-duanya tidak hadir sewaktu menyerahkan borang , orang lain tolong hantaq hahahaha agak-agak laa nak pebodo orang pun !

Tang mana yang kata demokratik sangat tu ??? Orang lain dah tak ada ka ??? Hihi kesian sungguh PKR ni bercakap bukan main boleh runtuh gua tapi calon nak bertanding Presiden biaq dekat laki bini ja adoiii ...

Tapi MMI tak berapa kisah sangat , bukannya tak kenai laki bini ni .. dekat-dekat nak mengundi esok dia letak jawatanlah bagi laluan , macam tak biasa !!

MMI bukan apa kesian tengok puak-puak syok sendiri ni , malulah wei persatuan budak-budak belia pun kalau bab bertanding ni dia tak angkut laki bini pi skali aihhh..Budak-budak belia pun tau demokratik tu apa !!!

Lagi satu ampa bayang tengok kalau yang bertanding presiden tu Najib Razak dengan Rosmah Mansor ! Agak-agak ampa la ni jadi lagu mana ??? Hihihi gamat satu negara !!!

Ok lah gang MMI malas nak tulis puak-puak lain yang bertanding dalam PKR ni , ampa tinjau-tinjau tengok blog sahabat-sahabat MMI nanti depa bagilah senarai penuh tu.

Tapi MMI nak bagitau puak-puak penyokong PKR ni yang sanggup berhujan dan berpanas , LAKI BINI tu ja reti ajaq ampa !! Jilat la lagi ....

Tian Chua kata pencalonan kali ni menunjukkan betapa demokratiknya parti PKR ! HAHAHAHAHAHAHAHA ang pun jilat sekali Tian Chua ooi !

Nik Aziz ?? Laaa maaflah tak ada kena mengena pun saja MMI kasi ribut sikit.Tapi ampa boleh bayang dak dia nak masuk PKR ? Hihihi...

MMI

1 comment:

  1. Haha terbaik MMI parti anak beranak

    ReplyDelete

Labels