Followers

Thursday 20 March 2014

Siapa Mereka Di KLIA ??


Gambar ini di ambil di KLIA dan sudah pasti ianya berkaitan dengan kehilangan pesawat MH370.Dalam keadaan sebegini sudah pasti pelbagai pihak akan tampil untuk menjalankan kerja-kerja rutin mereka.Cuma timbul persoalan siapa mereka ?

Di KLIA tu ! Siapa pun mereka MMI harapkan pihak keselamatan KLIA perlu perketatkan kawalan , jangan sesekali membenarkan mereka yang mengaku sebagai apa sekalipun tanpa merujuk kepada pihak-pihak yang seharusnya.

Ingat di saat sebegini macam-macam perkara boleh berlaku kerana mereka yang punya niat tidak baik boleh berada di mana-mana.Bukan terlalu obses tetapi ada baiknya kita prihatin sikit tentang soal keselamatan.

Baca seterusnya di SINI 

MMI

3 comments:

  1. kalau di negara lain mereka dah kena soal siasat kaw kaw

    ReplyDelete
  2. tak patut mereka di kacau..nampak usia mereka hanya pelancung atau transit..tak mungkin nak lakukan sesuatu yang buruk..kalau semua orang nak di suspek maka tak ramailah pelancung datang kat malaysia..siapa yang rugi..

    ReplyDelete
  3. Mana de undang2 d malaysia....perlekeh islam pun dibiarkan perlekeh bangsa melayu pun dibiarkan....nk tau sb pe....p la kedai kopi...minta roti canai....mamak akan tanya roti najib ke roti rosmah....aku naik bingong...mamak tu kata kalu roti najib tkde telor...roti rosmah....ada telor....semudah itu rakyat menilai....kalu anwar toron rosmah pun najib tk ambil tindakan....

    ReplyDelete

Labels