Followers

Wednesday 9 April 2014

Ganguan Seksual & Melucah Komen Bekas PELAJAR

Gamba Hiasan
Rata-rata komen dari pelajar bekas penuntut UiTM Dungun menceritakan perkara negatif mengenai Prof. Izzi. Prof. Izzi merupakan seorang ikon motivator yang agak terkenal di Malaysia yang baru-baru ini dikaitkan dengan skandal gangguan seksual ke atas salah seorang pelajar beliau. 

Kebanyakan dari bekas pelajar UiTM Dungun menceritakan perkara yang hampir sama. Yang beliau memang sedikit terkenal dengan tabiat beliau yang boleh dianggap gatal dalam berinteraksi dengan pelajar beliau.

Ada juga yang menceritakan yang bahawa pernah hampir separuh dari kelas beliau gagal dalam subjek mereka yang diajar Prof Izzi apabila mereka membuat laporan kepada pihak pentakbiran UiTM mengenai perangai beliau tersebut. Laporan pelajar-pelajar tersebut turut dikatakan menyebabkan hubungan beliau dengan salah seorang isteri beliau menjadi sedikit retak dan menyebabkan berlakunya perceraian. Prof. Izzi dikatakan telah berkahwin lebih 3 kali dan juga pernah berkahwin dengan pelajar beliau sendiri. Sebahagian sumber terpaksa dirahsiakan nama mereka atas permintaan peribadi mereka pada UNC.

Jika ada mana-mana pelajar ataupun staff pernah mengalami perkara yang sama anda diminta tampil ke hadapan bagi membantu siasatan biarpun secara rahsia.sumber 








Macam-macam hal orang sekarang ni , MMI sendiri kurang pasti sejauh mana insiden ini benar atau ianya punya cerita lain.Jika benar maka siasatan dan tindakan harus di ambil memandangkan yang tertuduh tu adalah seorang pendidik.Memalukan !

Tapi kalau tidak benar maka siasatan yang di jalankan harus di percepatkan kerana ia melibatkan maruah orang.

MMI

2 comments:

  1. Siasat betul-betul ! Jangan biar sundal Akademik semacam ini berkeliaran!

    ReplyDelete
  2. Emm.. no komen sbb aku lelaki.. tp sbg student en. izzi aku agak curiga jugak tgk cara pergaulannya dgn student perempuan.. wallahhuaklam

    ReplyDelete

Labels