Followers

Saturday 26 April 2014

PAS Umum Keluar Pakatan ?!!


Berikutan tentangan demi tentangan daripada sahabat sesyurga PAS dalam Pakatan Haprak berkenaan cadangan untuk melaksanakan undang-undang hudud , PAS kini di lihat terkial-kial seolah-olah di telan mati emak di luah mati bapak.

Apa pun MMI melihat sama ada telah atau luah ianya tetap sama , PAS tetap akan menjadi pencacai dan gundik pelengkap pentas ceramah Anwar Ibrahim dan DAP.

Jika sebelum ini bercakap pandai sangat sampai habis semua ahli UMNO di kapirkan kini apa jadi dengn PAS ? Anthony Loke secara terang-terangan bukan sahaja menolak cadangan PAS tetapi cina haram jadah ni turut menghalau PAS daripada Pakatan Haprak.


So cita dia PAS nak buat apa lepas ni ?????  Nak sahut cabaran si Anthony Loke tu kerrr ????

Baca artikel berkaitan di SINI 

MMI

5 comments:

  1. PAS mana tau malu
    X dak harga diri
    Org halau pun, dok terhegeh2 nak jadi anjing DAP

    ReplyDelete
  2. Mana ada telor nak engkar perintah DAP.Anggukx sajalah

    ReplyDelete
  3. Semasa buat perjanjian hanya nafsu yang menjadi pokok bukan akal untuk meranapkan sesama islam disebelah sana, Sekarang ini bila perjanjian syaitan telah termaktub maka baru guna akal untuk menyambung cita-cita. Nasib baiklah Allah SWT masih sayang dengan parti PAS ini kerana masih terdapat hambanya yang masih pegang pada dasar Islam lagi. Harap ahli pas buanglah cepat manusia yang terdapat dalam parti mereka orang yang dulu cakap lain dan sekarang pusing balik.(Hipokrate).

    ReplyDelete
  4. Apakan daya PAS lebih mementingkan PR dari ukhwah Islamiah utk menurut perintah ALLAH dari Surah Al-Fath ayat akhir.

    ReplyDelete
  5. Kalau pas tak laksanakan hudud ni, tidak menghairankan jika parti ini akan gulung tikar sebab tidak dapat dari pengundi islam.

    ReplyDelete

Labels