Followers

Friday 23 May 2014

Lagi CELAKA Dari Si RAYER


Adun Seri Delima , RSN Rayer yang telah menjadi punca kepada kebangkitan orang-orang Melayu khususnya di Pulau Pinang sekali lagi mengulangi cercaannya terhadap UMNO.

Beliau yang sebelum ini telah membuat tindakan sama ketika Sidang Dewan Undangan Negeri sehingga menimbulkan kekecohan di lihat bukan sahaja menolak cadangan pimpinan UMNO supaya beliau memohon maaf tetapi turut galak mencabar kesabaran orang-orang Melayu.

Rayer malam tadi dalam siri kempen DAP sewaktu menyampaikan ceramahnya di Bukit Gelugor sekali lagi mengeluarkan kata-kata kesat yang serupa iaitu CELAKA UMNO.Malahan beliau turut mencaci Ketua Wanita UMNO Malaysia , Datuk Seri Shahrizat Jalil sebagai wanita CELAKA.



Tindakan Rayer yang terus-terusan mengutuk UMNO dan orang Melayu di lihat banyak pihak sebagai tindakan yang keterlaluan.Sebagai pemimpin yang mewakili parti seharusnya Rayer bersikap profesional serta berusaha untuk mengelak sebarang provoksi yang boleh mencetuskan kekacauan.

Sememangnya beginilah sikap mereka tidak akan sesekali mohon maaf malahan terus mencaci orang Melayu.Menggunakan kata-kata sebagai pelindung maksud %@$#^ ini perlu di hukum !

Cuma MMI sedikit terkilan apabila ada pemimpin UMNO mohon maaf sedangkan yang sepatutnya memohon maaf adalah Rayer !

MMI

1 comment:

  1. NAK HARAP PARIA HARAM JADAH NI MOHON MAAF... TUNGGU LAA DIA MAMPUS MACAM KAPAL SINGH TAK KAN ADA SI RAYER@PARIA-HARAMJADAH ANAK HARAM NI MOHON MAAF KECUALI ORG2 MELAYU KASI AJAR PARIA NI SUPAYA HORMAT TARAF ANAK HARAM CELAKA NI MANA TAU HORMAT...JADI KASI HABIS JER.. NAJIS KAT BUMI MELAYU NI...

    ReplyDelete

Labels